PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2023

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Novi zlati modeli (Alchimie, Engrenages, Bas-relief, Construction, Origami in Catacombes) s šestimi ikoničnimi motivi zanimivo združujejo umetniški slog izdelovalca nakita Maison Tournaire (vključno s 3D modeliranjem in vlivanjem izgubljenega voska) z Meljacevim strokovnim znanjem in so na voljo, ups, od 783 EUR (!) dalje. Partnerstvo med priznanima francoskima ustvarjalcema ponuja tudi neskončne možnosti za dizajne po meri; od najbolj subtilnih do najbolj ekstravagantnih, s kompleksnimi oblikami, redkimi kovinami, dragimi kamni in motivi … Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

Vrhunski ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, redno združuje moči z luksuznimi blagovnimi znamkami in umetniki za izdelavo predmetov in dodatkov, ki izkazujejo edinstvene lastnosti, in prav na takšnih projektih je zgradil svoj ugled. Prejel je znake kakovosti Maître Artisan d’Art, Joaillerie de France, Ateliers d’Art de France in Entreprise du Patrimoine Vivant, trenutno pa razvija lastno paleto umetniških predmetov, okrasnih kosov in namiznega pribora pod blagovno znamko Tournaire Décor. Njegovo sodelovanje z Meljacem je prestižna ilustracija tega novega podviga.

Vir: Meljac X Tournaire Décor Press Kit

Ostali prispevki

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja