PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2023

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Novi zlati modeli (Alchimie, Engrenages, Bas-relief, Construction, Origami in Catacombes) s šestimi ikoničnimi motivi zanimivo združujejo umetniški slog izdelovalca nakita Maison Tournaire (vključno s 3D modeliranjem in vlivanjem izgubljenega voska) z Meljacevim strokovnim znanjem in so na voljo, ups, od 783 EUR (!) dalje. Partnerstvo med priznanima francoskima ustvarjalcema ponuja tudi neskončne možnosti za dizajne po meri; od najbolj subtilnih do najbolj ekstravagantnih, s kompleksnimi oblikami, redkimi kovinami, dragimi kamni in motivi … Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

Vrhunski ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, redno združuje moči z luksuznimi blagovnimi znamkami in umetniki za izdelavo predmetov in dodatkov, ki izkazujejo edinstvene lastnosti, in prav na takšnih projektih je zgradil svoj ugled. Prejel je znake kakovosti Maître Artisan d’Art, Joaillerie de France, Ateliers d’Art de France in Entreprise du Patrimoine Vivant, trenutno pa razvija lastno paleto umetniških predmetov, okrasnih kosov in namiznega pribora pod blagovno znamko Tournaire Décor. Njegovo sodelovanje z Meljacem je prestižna ilustracija tega novega podviga.

Vir: Meljac X Tournaire Décor Press Kit

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja