Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: White and Black Blouse

Aktualno, Prispevki

»Ples, ravnotežje, na belem in črnem bluesu«.
📅 30.07.2021

White and Black Blouse (Francija 1990)

Pisalo se je leto 1990 in še od tistega leta mi ostaja ta pesem živa v glavi, spominjam se jo po odločni melodiki in vizualnem performansu. Prezenca pevke je zarezala in se dotaknila mojega čutenja sveta kot deklice. Čeprav jezika nisem razumela in sem se šele kasneje spuščala v prevod te pesmi, ki mi je ostala tako impresivna. Francozinja Joëlle Ursull je leta 1990 zastopala Francijo na Evroviziji s pesmijo White and Black Blouse. Prepevala je o tem, da smo vsi enaki, ne glede na barvo kože.

Morda se problematizacija te sporočilnosti danes zdi že tako banalna, vsakdanja, a nekatere bralke in bralce upam, da s petkovim video odklopom popeljem v poskus razumevanja časa leta 1990, ko so te tematike predstavljale razbijanje prvih tabujev. V našem evropskem prostoru. Tudi kasneje – tisti, ki so bolj pozorni tudi na družbeni vidik tega mednarodnega festivala – je Francija v reprezentacijah podobnih idej na Evrovizijo pošiljala vedno več temnopoltih glasbenikov z močno sporočilnostjo pesmi. To izpostavljam na tem mestu predvsem zato, ker je bil to v tistem obdobju za Francijo tako živ preskok in razlika od prejšnjih let, ko so na Evrovizijo pošiljali klasične lolita pevke. 

Pesem White and Black Blouse ti gre naravnost v srce, ti prebode dušo, kot lovska puščica … o čemer piše in poje tudi pesem sama. Vabljeni k poslušanju.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.