Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Gente di mare

Aktualno, Prispevki

📅 27.08.2021

Umberto Tozi, Raf: Gente di mare (Italija, 1987)

»Ljudje morja«

Naj bo pesem o ljudeh morja za zadnji petkov avgust zaključni poklon poletnim dnem in uvertura v septemberske dni. Umberto Tozi in Raf sta s tole blues balado predstavljala Italijo na Evroviziji leta 1987 in pristala na tretjem mestu. Pesem pa je še dolgo tednov kraljevala kot glasbeni hit po vsej Evropi.

“Morje nas vedno malo prestraši”. Pod “nas” sta mislila urbane navigatorje ravnin, ki živijo včeraj in danes; za razliko od pomorščakov, ki jih vselej motivira iskanje znanja, želja po novih doživetjih. Besedilo pesmi skupaj z melodijo in subtilnim nastopom tega dueta prepričljivo opisuje radosti in prednosti duha pomorščaka – biti pustolovec potovanj in odkrivanj sveta, spoznavati nove ljudi … Le tako nas lahko motivira iskanje znanja ter nas žene želja po doživetjih. Sam Raf je nekoč v intervjuju dejal: “Tudi jaz sem človek morja, moja hiša je bila 50 metrov od obale … Od doma sem odšel zelo mlad, odšel sem v Anglijo in ZDA in še danes potujem po svetu”.

Tudi v branži znamčenja naj nas nenehno žene želja po kontinuiranem odkrivanju novih dimenzij sveta in radovednost po rezeprezentacijah obstoječega. Zabavno je potovati in ustvarjati v takem svetu. Da ne bomo postali ljudje, ki “umirajo za nostalgijo” že po enem dnevu, ko se vrnemo … prav o tem pesem pripoveduje. 

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja