Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Gente di mare

Aktualno, Prispevki

📅 27.08.2021

Umberto Tozi, Raf: Gente di mare (Italija, 1987)

»Ljudje morja«

Naj bo pesem o ljudeh morja za zadnji petkov avgust zaključni poklon poletnim dnem in uvertura v septemberske dni. Umberto Tozi in Raf sta s tole blues balado predstavljala Italijo na Evroviziji leta 1987 in pristala na tretjem mestu. Pesem pa je še dolgo tednov kraljevala kot glasbeni hit po vsej Evropi.

“Morje nas vedno malo prestraši”. Pod “nas” sta mislila urbane navigatorje ravnin, ki živijo včeraj in danes; za razliko od pomorščakov, ki jih vselej motivira iskanje znanja, želja po novih doživetjih. Besedilo pesmi skupaj z melodijo in subtilnim nastopom tega dueta prepričljivo opisuje radosti in prednosti duha pomorščaka – biti pustolovec potovanj in odkrivanj sveta, spoznavati nove ljudi … Le tako nas lahko motivira iskanje znanja ter nas žene želja po doživetjih. Sam Raf je nekoč v intervjuju dejal: “Tudi jaz sem človek morja, moja hiša je bila 50 metrov od obale … Od doma sem odšel zelo mlad, odšel sem v Anglijo in ZDA in še danes potujem po svetu”.

Tudi v branži znamčenja naj nas nenehno žene želja po kontinuiranem odkrivanju novih dimenzij sveta in radovednost po rezeprezentacijah obstoječega. Zabavno je potovati in ustvarjati v takem svetu. Da ne bomo postali ljudje, ki “umirajo za nostalgijo” že po enem dnevu, ko se vrnemo … prav o tem pesem pripoveduje. 

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja