OSEBNOST ZNAMKE V ČASU, KO SO VREDNOTE POSTALE VREDNOTA

Aktualno, Tema

📅 06.07.2021

Če smo še nedolgo tega vztrajno iskali razlike med B2B in B2C segmentom, moramo danes priznati, da se vode znamčenja, marketinga, prodaje in komunikacije vztrajno gibljejo naproti sliki, ki razblinja meje med omenjenima sferama in jih združi v koncept H2H, human-to-human, človek človeku. Blagovne znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov. V trenutku, ko se s sogovorniki, pa naj bojo to predstavniki podjetij ali fizične osebe, pogledamo iz oči v oči, namesto da na njih strmimo iz ptičje perspektive, se zgodi revolucija odnosov v potrošniški družbi. Kar naenkrat ne gre več za igro moči in spodbujanje pohlepa, pač pa za prizemljen dialog, ki sloni na povsem preprostem dejavniku: človečnosti …

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

Ko problematiziramo digitalno znamčenje skozi prizmo prakse, ne moremo mimo vsaj dveh temeljnih konceptualnih pojmov, ki sta v sinergiji, a v različnih fokusih delovanja. To sta (digitalno) znamčenje in (digitalno) trženje. Distinkcija med tema pojmoma v delovanju je obenem preplet v njunem bistvu oz. cilju.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja