OSEBNOST ZNAMKE V ČASU, KO SO VREDNOTE POSTALE VREDNOTA

Aktualno, Tema

📅 06.07.2021

Če smo še nedolgo tega vztrajno iskali razlike med B2B in B2C segmentom, moramo danes priznati, da se vode znamčenja, marketinga, prodaje in komunikacije vztrajno gibljejo naproti sliki, ki razblinja meje med omenjenima sferama in jih združi v koncept H2H, human-to-human, človek človeku. Blagovne znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov. V trenutku, ko se s sogovorniki, pa naj bojo to predstavniki podjetij ali fizične osebe, pogledamo iz oči v oči, namesto da na njih strmimo iz ptičje perspektive, se zgodi revolucija odnosov v potrošniški družbi. Kar naenkrat ne gre več za igro moči in spodbujanje pohlepa, pač pa za prizemljen dialog, ki sloni na povsem preprostem dejavniku: človečnosti …

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Znamke imamo radi, kot bi bile ljudje, in si jih izbiramo na enak način, kot si izbiramo prijatelje. Osebnost znamke s potrošnikom komunicira učinkoviteje kot logotip … v veliki skrinji poiščem tisti sladoled, ki nagovarja mojo verzijo čokoladne sreče.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja