NISSAN ZDRUŽIL AVTODOM S PISARNO

Prispevki

Nissan združil avtodom s pisarniško sobico v konceptu popolne nastanitve in dela na daljavo
📅 30.06.2021

Nissan se je lotil dveh novih trendov življenja in delovanja, avtodomov in delja na daljavo, ter ju združil v konceptni kombi. Model NV350 tako uresničuje koncept delovne postaje ali pisarniške kabine in vozila obenem. Prvič so ga predstavili na virtualnem Tokyo Auto Salon-u 2021.

V času, ko je delo na daljavo še vedno pred izzivi in vprašaji, se Nissanov konceptni kombi odpira kot rešitev za vse, ki se prebijajo skozi delovni teden prilagojeno. Kombi ima vsa nujna in potrebna orodja za slehernega delavca na daljavo (delovna postaja, aparat za kavo, zložljiv pisarniški prostor za mizo, tipkovnico, monitor, mizo, stol …). Vozilo je zasnovano tako, da se zadnji del podaljša v odprt pisarniški pod, prilagodljivo pa tudi omogoča odprto pisarniško delo na svežem zraku. Najboljši vidiki koncepta se skrivajo še v vseh podrobnostih, ki jih kombi omogoča (npr. stolček Cosm Hermana Millerja, polikarbonatni pod, električna senčila, aparat za kavo, ki se napaja preko pretvornikovega kombija itd.). 

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja