NISSAN ZDRUŽIL AVTODOM S PISARNO

Prispevki

Nissan združil avtodom s pisarniško sobico v konceptu popolne nastanitve in dela na daljavo
📅 30.06.2021

Nissan se je lotil dveh novih trendov življenja in delovanja, avtodomov in delja na daljavo, ter ju združil v konceptni kombi. Model NV350 tako uresničuje koncept delovne postaje ali pisarniške kabine in vozila obenem. Prvič so ga predstavili na virtualnem Tokyo Auto Salon-u 2021.

V času, ko je delo na daljavo še vedno pred izzivi in vprašaji, se Nissanov konceptni kombi odpira kot rešitev za vse, ki se prebijajo skozi delovni teden prilagojeno. Kombi ima vsa nujna in potrebna orodja za slehernega delavca na daljavo (delovna postaja, aparat za kavo, zložljiv pisarniški prostor za mizo, tipkovnico, monitor, mizo, stol …). Vozilo je zasnovano tako, da se zadnji del podaljša v odprt pisarniški pod, prilagodljivo pa tudi omogoča odprto pisarniško delo na svežem zraku. Najboljši vidiki koncepta se skrivajo še v vseh podrobnostih, ki jih kombi omogoča (npr. stolček Cosm Hermana Millerja, polikarbonatni pod, električna senčila, aparat za kavo, ki se napaja preko pretvornikovega kombija itd.). 

Ostali prispevki

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja