PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Nielsen & TikTok

Tik tok

Letos se na polno ukvarjamo in premišljujemo o poteh, učinkih umetne inteligence za svet znamčenja. Medtem tudi družbena omrežja ne ostajajo mrtvilo pri iskanju pospeškov za dobre znamkine nastope. Ob tem spomnimo na izsledke lanskoletne Nielsonove raziskave o učinkovitosti oglaševanja za podjetja na TikToku. Naj v teh poletnih tednih služijo kot spomnik, kaj in kako ja ter česa in kako ne.

Vir slike: Superbrand Worldwide

V okviru  študije Marketing Mix Modeling (MMM), je podjetje za tržne raziskave, Nielsen, predstavil aktualne rezultate o donosnosti naložb v oglaševanje (ROAS) in učinkovitosti oglaševanja za podjetja na TikToku. Študija je potekala na šestih blagovnih znamkah iz treh različnih kategorij (hrana in pijača, zdravje in osebna nega ter bivanje in dom) in v treh različnih državah (Egipt, Združeni arabski emirati in Savdska Arabija). Zanimivo bi se bilo poglobiti tudi v kakšno študijo na evropskih ali ameriških tleh, v nadaljevanju pa vseeno na kratko osvetljujemo razpoložljive podatke iz te študije, ki se lahko berejo tudi kot dobrodošli napotki za vse obstoječe in bodoče oglaševalce na TikToku. TikTok plačani oglasi so prinesli 3,5-krat višje rezultate v donosnosti v primerjavi z drugimi mediji, ki jih je Nielsen vzporedno meril. Kategorija Hrana in pijača (F&B) je imela najvišji ROAS, in sicer 4-krat višji v primerjavi z drugimi mediji ali kanali; kategorija Zdravje in osebna nega pa je dosegla 1,92-krat višji donos.

Pri izvajanju so se bolje (v smislu učinkovitosti) odrezale tiste oglaševalske akcije, ki so v svojih TikTok kampanjah izvajale več oblik oglasov hkrati, in sicer tako, da se je ustvarjal sinergijski učinek. Blagovne znamke, ki so torej izvajale več oblik oglasov za svoje kampanje na TikTok, so dosegle kar 10 % višji ROAS v primerjavi z blagovnimi znamkami, ki so se osredotočale samo na posamezno obliko oglasov.

Nič manj pa po ocenah in zaključkih študije ni pomemben tudi časovni vidik. Več tednov kontinuiranega predvajanja kampanje na TikToku, tj. vsaj 20 tednov, naj bi v dveh letih zagotovilo 16 % višji ROAS kot blagovne znamke z manj kot 20 tedensko kontinuiteto. TikTok je svojevrstna platforma, katere možnosti in zakonitosti uporabe/izrabe za oglaševanje ne gre enačiti v drugimi družbenimi omrežji, npr. Instagram (več v pogovorih z vplivneži, ki jih redno gostujemo v rubriki Messvju in odpiramo prav tovrstno vprašanje). Pristne, atraktivne, ustvarjalne vsebine je potrebno načrtovati premišljeno in platformi prilagojeno. Zaradi tega je TikTok platforma v preteklih letih doživela izjemno rast občinstva, ki je željno privlačnih, zabavnih in navdihujočih, viralnih vsebin. Lokalne, regionalne in globalne znamke imajo tako možnost uporabiti različna orodja, ki jih TikTok ponuja. TikTok for Business že uporabljajo številne lokalne, regionalne in mednarodne blagovne znamke, saj v okviru zbirke odpira mnoge oglaševalske možnosti:  oglasi na odprtem zaslonu, TopView, One day max, In-Feed video oglasi, t. i. rezervacija v viru in učinki znamke. TikTok je edinstven tudi po obsežnem organskem sodelovanju uporabnikov z Branded Hashtag Challenges (HTC).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.