📅 17.08.2023

Letos se na polno ukvarjamo in premišljujemo o poteh, učinkih umetne inteligence za svet znamčenja. Medtem tudi družbena omrežja ne ostajajo mrtvilo pri iskanju pospeškov za dobre znamkine nastope. Ob tem spomnimo na izsledke lanskoletne Nielsonove raziskave o učinkovitosti oglaševanja za podjetja na TikToku. Naj v teh poletnih tednih služijo kot spomnik, kaj in kako ja ter česa in kako ne.

Vir slike: Superbrand Worldwide

V okviru  študije Marketing Mix Modeling (MMM), je podjetje za tržne raziskave, Nielsen, predstavil aktualne rezultate o donosnosti naložb v oglaševanje (ROAS) in učinkovitosti oglaševanja za podjetja na TikToku. Študija je potekala na šestih blagovnih znamkah iz treh različnih kategorij (hrana in pijača, zdravje in osebna nega ter bivanje in dom) in v treh različnih državah (Egipt, Združeni arabski emirati in Savdska Arabija). Zanimivo bi se bilo poglobiti tudi v kakšno študijo na evropskih ali ameriških tleh, v nadaljevanju pa vseeno na kratko osvetljujemo razpoložljive podatke iz te študije, ki se lahko berejo tudi kot dobrodošli napotki za vse obstoječe in bodoče oglaševalce na TikToku. TikTok plačani oglasi so prinesli 3,5-krat višje rezultate v donosnosti v primerjavi z drugimi mediji, ki jih je Nielsen vzporedno meril. Kategorija Hrana in pijača (F&B) je imela najvišji ROAS, in sicer 4-krat višji v primerjavi z drugimi mediji ali kanali; kategorija Zdravje in osebna nega pa je dosegla 1,92-krat višji donos.

Pri izvajanju so se bolje (v smislu učinkovitosti) odrezale tiste oglaševalske akcije, ki so v svojih TikTok kampanjah izvajale več oblik oglasov hkrati, in sicer tako, da se je ustvarjal sinergijski učinek. Blagovne znamke, ki so torej izvajale več oblik oglasov za svoje kampanje na TikTok, so dosegle kar 10 % višji ROAS v primerjavi z blagovnimi znamkami, ki so se osredotočale samo na posamezno obliko oglasov.

Nič manj pa po ocenah in zaključkih študije ni pomemben tudi časovni vidik. Več tednov kontinuiranega predvajanja kampanje na TikToku, tj. vsaj 20 tednov, naj bi v dveh letih zagotovilo 16 % višji ROAS kot blagovne znamke z manj kot 20 tedensko kontinuiteto. TikTok je svojevrstna platforma, katere možnosti in zakonitosti uporabe/izrabe za oglaševanje ne gre enačiti v drugimi družbenimi omrežji, npr. Instagram (več v pogovorih z vplivneži, ki jih redno gostujemo v rubriki Messvju in odpiramo prav tovrstno vprašanje). Pristne, atraktivne, ustvarjalne vsebine je potrebno načrtovati premišljeno in platformi prilagojeno. Zaradi tega je TikTok platforma v preteklih letih doživela izjemno rast občinstva, ki je željno privlačnih, zabavnih in navdihujočih, viralnih vsebin. Lokalne, regionalne in globalne znamke imajo tako možnost uporabiti različna orodja, ki jih TikTok ponuja. TikTok for Business že uporabljajo številne lokalne, regionalne in mednarodne blagovne znamke, saj v okviru zbirke odpira mnoge oglaševalske možnosti:  oglasi na odprtem zaslonu, TopView, One day max, In-Feed video oglasi, t. i. rezervacija v viru in učinki znamke. TikTok je edinstven tudi po obsežnem organskem sodelovanju uporabnikov z Branded Hashtag Challenges (HTC).

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja