Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

Aktualno, Prispevki

📅 16.12.2021

Popijem svojo kavo in nato pojem skodelico? Si lahko zamislimo kaj takega? Da. Rešitev sta iznašli in vpeljali dve prijateljici, Aniyo Rahebi and Catherine Hutchins, naveličani igre kulture odpadkov. Vsako leto se menda v Ameriki zavrže 50 milijard skodelic, tj. skupina izdelkov, ki se uporabljajo le približno eno uro, pravijo statistike, ki štejejo rabo kavnih take-away skodelic za enkratno uporabo. Podatka za Evropo žal nimamo, a gotovo se tem navadam iz leta v leta približujemo. Prijateljici sta tako ustanovili Good Edi z misijo: pojejte kavno skodelico za enkratno uporabo, namesto da jo zavržete!

Good Edijeve skodelice so narejene iz ovsenih in žitnih zrnc, so brez GSO in okusne kot dober piškotek, ki se kar topi v ustih. Vrh vsega pa lahko vročo tekočino zadržijo tudi do 8 ur ter se popolnoma razgradijo v samo 2 tednih (v kolikor se odločimo, da jih po pitju kave ne zaužijemo, ampak samo zavržemo med odpadke). Primerjajmo to samo z običajnimi papirnato-plastičnimi skodelicami, ki se bodo držale na tem planetu še dolgo potem, ko tudi nas ne bo več. 99,75 % skodelic za enkratno uporabo se namreč ne da niti reciklirati.

Ko sta ti nadvse domiselni Avstralki iz Melbourna kreirali rešitev, sta veliko razmišljali tudi o dobri uporabniški izkušnji: da so tako užitne skodelice hrustaljave in obenem ne spremenijo posameznikove naklonjenosti do njegove najljubše kave. Da je v ospredju sporočilo: dobro za ljudi in za naravo. Manj si tudi obremenjen, če jo zavržeš v koš in se ti je ne ljubi pojesti. Pomemben pri vsem skupaj pa je tudi vidik zdravja: klasične plastične to go skodelice potem, ko vanjo zlijemo vročo tekočino priljubljenega kavnega napitka, topijo plastiko neposredno iz sten skodelice, ki jo potem z vsakim požirkom v majhnih delčkih zaužijemo. Zato je skrajni čas za preklop na eko alternativo, kot sta premišljevali ustanoviteljici Good Edi.

So 100 % veganske, niso pa še brezglutenske, a delajo na temu, kot je razbrati iz njihove bodoče delovne strategije. Pri tem vafelj kornetu se sama samo še sprašujem, kako je s higienskim vidikom, zdaj še posebej, ko smo se v covid-19 paniki navadili na čistočo pri vsem, česar se dotikamo. Ekipa Good Edi je v ta namen dodala še recikliran papirnat ovoj.

Kavna skodelica
vir slike: Good Edi

Ostali prispevki

LOKALNE NOVICE

LOKALNE NOVICE

Izbor čudovitih pro-družbeno in pro-okoljskih zgodb.

McCann odprl vrata v Ljubljani

McCann odprl vrata v Ljubljani

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Projekt Vključen svet se osredotoča na vključenost, enakost in raznolikost ter opozarja na težave invalidov, s katerimi se srečujejo pri zaposlovanju in pri izvajanju delovnih obveznosti. Za projektom stoji velika množica ljudi, obraz pa mu dajejo srčni ambasadorji, ki s svojimi zgodbami navdušujejo ter imajo izkušnje s področja zaposlovanja, od samozaposlenih do tistih, ki so imeli pri zaposlitvi srečo, do tistih, ki  so se morali za to precej namučiti.

Znamke bo rešila le kultura

Znamke bo rešila le kultura

Le pomenljivo in pristno čustveno delovanje spodbuja dobro sodelovanje, ki je naprej osnova za pristno in dobro znamčenje. Znamke tudi tržimo in pri tem brez kulture ne gre. Znamke namreč ob tem luščijo kulturo ter njene vrednote in obratno; tudi sama kultura se soustvarja in vse bolj definira znotraj znamkinih ritualov. Proces je dandanes praktično in neizbežno recipročen. Zato je iskanje in ustvarjanje t. i. kulturnih prebojev v že tako zasičenem svetu znamčenja posebna in izzivo polna misija. Če potegnemo črto in iščemo tisti skriti recept za uspeh, nekaj neobhodno velja…

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

Za moj okus ostajajo ena taka večna klasika, za vse generacije, od koder lahko črpamo navdihe ali zakonitosti delovanja v svetu znamčenja…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja