Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

Aktualno, Prispevki

📅 16.12.2021

Popijem svojo kavo in nato pojem skodelico? Si lahko zamislimo kaj takega? Da. Rešitev sta iznašli in vpeljali dve prijateljici, Aniyo Rahebi and Catherine Hutchins, naveličani igre kulture odpadkov. Vsako leto se menda v Ameriki zavrže 50 milijard skodelic, tj. skupina izdelkov, ki se uporabljajo le približno eno uro, pravijo statistike, ki štejejo rabo kavnih take-away skodelic za enkratno uporabo. Podatka za Evropo žal nimamo, a gotovo se tem navadam iz leta v leta približujemo. Prijateljici sta tako ustanovili Good Edi z misijo: pojejte kavno skodelico za enkratno uporabo, namesto da jo zavržete!

Good Edijeve skodelice so narejene iz ovsenih in žitnih zrnc, so brez GSO in okusne kot dober piškotek, ki se kar topi v ustih. Vrh vsega pa lahko vročo tekočino zadržijo tudi do 8 ur ter se popolnoma razgradijo v samo 2 tednih (v kolikor se odločimo, da jih po pitju kave ne zaužijemo, ampak samo zavržemo med odpadke). Primerjajmo to samo z običajnimi papirnato-plastičnimi skodelicami, ki se bodo držale na tem planetu še dolgo potem, ko tudi nas ne bo več. 99,75 % skodelic za enkratno uporabo se namreč ne da niti reciklirati.

Ko sta ti nadvse domiselni Avstralki iz Melbourna kreirali rešitev, sta veliko razmišljali tudi o dobri uporabniški izkušnji: da so tako užitne skodelice hrustaljave in obenem ne spremenijo posameznikove naklonjenosti do njegove najljubše kave. Da je v ospredju sporočilo: dobro za ljudi in za naravo. Manj si tudi obremenjen, če jo zavržeš v koš in se ti je ne ljubi pojesti. Pomemben pri vsem skupaj pa je tudi vidik zdravja: klasične plastične to go skodelice potem, ko vanjo zlijemo vročo tekočino priljubljenega kavnega napitka, topijo plastiko neposredno iz sten skodelice, ki jo potem z vsakim požirkom v majhnih delčkih zaužijemo. Zato je skrajni čas za preklop na eko alternativo, kot sta premišljevali ustanoviteljici Good Edi.

So 100 % veganske, niso pa še brezglutenske, a delajo na temu, kot je razbrati iz njihove bodoče delovne strategije. Pri tem vafelj kornetu se sama samo še sprašujem, kako je s higienskim vidikom, zdaj še posebej, ko smo se v covid-19 paniki navadili na čistočo pri vsem, česar se dotikamo. Ekipa Good Edi je v ta namen dodala še recikliran papirnat ovoj.

Kavna skodelica
vir slike: Good Edi

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja