NAGOVOR USTANOVITELJA IN LASTNIKA PORTALA SUPER ZNAMKA

Kolumne

📅 09.03.2021

Lahko bi rekli, da je Superbrands prišel v moje življenje po naključju, težko bi pa rekli, da sem dobil pobudo za prevzem licence po naključju. Moji začetki so bili čisto preprosti, kot zunanji sodelavec sem dobil priložnost, da v imenu Superbrandsa kontaktiram blagovne znamke v Sloveniji, ki so dosegle cenzus in jim predstavim možnosti poslovnega sodelovanja.

Na prodajnih rezultatih se je videlo, da verjamem v Superbrands, kar hitro je prišla informacija tudi do regijskega direktorja. Ko smo zaključevali sezono 2017/2018, sem dobil pobudo, da prevzamem licenco Superbrands Slovenija.

Moja prednost je, da poznam dosti pravih posameznikov, ki so mi ob prevzemu licence dali jasne usmeritve, kaj slovenski trg potrebuje, katerih napak ne smem delati in mi potrdili, da dejansko je potreba po raziskavi, ki bi vključevala tako potrošnike kot strokovnjake, ki se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

Ob prevzemu licence sem si dal zaobljubo, da bom vse delal transparentno, da nič ne bo pod mizo, da bomo komunicirali z vsemi, da bomo sodelovali z vsemi, da bomo postali kredibilna institucija znamčenja v Sloveniji. V tem procesu kreiranja je bilo seveda veliko podpore, žal pa še več neposluha, ignoriranja in posmeha s strani posameznikov iz stroke.

Zavedam se, da sam težko kaj resnega kreiram, zato sem v projekta Superbrands in Super Znamka vključeval posameznike, ki jim zaupam in ki so strokovnjaki na svojem področju. Projekt Super Znamka je rezultat skupnega dela, kjer je vsak član ekipe enakovreden in kjer vsak točno ve, katero področje pokriva in kaj mora dostaviti.

Za nas je bilo naravno ustvariti medij, ki bo govoril o znamčenju in bo posvečen blagovnim znamkam. Glede na to, da je na trgu vedno večja konkurenca in da danes lahko praktično čez noč kreiraš blagovno znamko ter ob zavedanju, da mej dejansko ni več. Vse to pomeni, da so potrošniki vsak dan bolj bombardirani in da imajo podjetja velik izziv pravilno pozicionirati svoje blagovne znamke. Da bi razumeli vse skupaj, nujno potrebujemo poglede trga in stroke.

Ekipa Super Znamke ima več idej, kot jih lahko v tem trenutku realiziramo. Naš kratkoročni cilj je postati kredibilen medij na področju znamčenja in dostavljati našim bralcem, podjetjem, vsebine, ki jim bodo konkretno pomagale. Dolgoročni cilj je zagotovo postati kredibilna institucija na temo znamčenja, ne samo v Sloveniji, ampak v celotni regiji.

Verjamem, da bomo pri tem več kot uspešni, zavedamo se, da nas čaka velik izziv, ki se ga bomo tudi v bodoče lotevali s pozitivno energijo in veliko nasmeha.

Ostale kolumne

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja