NAGOVOR USTANOVITELJA IN LASTNIKA PORTALA SUPER ZNAMKA

Kolumne

📅 09.03.2021

Lahko bi rekli, da je Superbrands prišel v moje življenje po naključju, težko bi pa rekli, da sem dobil pobudo za prevzem licence po naključju. Moji začetki so bili čisto preprosti, kot zunanji sodelavec sem dobil priložnost, da v imenu Superbrandsa kontaktiram blagovne znamke v Sloveniji, ki so dosegle cenzus in jim predstavim možnosti poslovnega sodelovanja.

Na prodajnih rezultatih se je videlo, da verjamem v Superbrands, kar hitro je prišla informacija tudi do regijskega direktorja. Ko smo zaključevali sezono 2017/2018, sem dobil pobudo, da prevzamem licenco Superbrands Slovenija.

Moja prednost je, da poznam dosti pravih posameznikov, ki so mi ob prevzemu licence dali jasne usmeritve, kaj slovenski trg potrebuje, katerih napak ne smem delati in mi potrdili, da dejansko je potreba po raziskavi, ki bi vključevala tako potrošnike kot strokovnjake, ki se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

Ob prevzemu licence sem si dal zaobljubo, da bom vse delal transparentno, da nič ne bo pod mizo, da bomo komunicirali z vsemi, da bomo sodelovali z vsemi, da bomo postali kredibilna institucija znamčenja v Sloveniji. V tem procesu kreiranja je bilo seveda veliko podpore, žal pa še več neposluha, ignoriranja in posmeha s strani posameznikov iz stroke.

Zavedam se, da sam težko kaj resnega kreiram, zato sem v projekta Superbrands in Super Znamka vključeval posameznike, ki jim zaupam in ki so strokovnjaki na svojem področju. Projekt Super Znamka je rezultat skupnega dela, kjer je vsak član ekipe enakovreden in kjer vsak točno ve, katero področje pokriva in kaj mora dostaviti.

Za nas je bilo naravno ustvariti medij, ki bo govoril o znamčenju in bo posvečen blagovnim znamkam. Glede na to, da je na trgu vedno večja konkurenca in da danes lahko praktično čez noč kreiraš blagovno znamko ter ob zavedanju, da mej dejansko ni več. Vse to pomeni, da so potrošniki vsak dan bolj bombardirani in da imajo podjetja velik izziv pravilno pozicionirati svoje blagovne znamke. Da bi razumeli vse skupaj, nujno potrebujemo poglede trga in stroke.

Ekipa Super Znamke ima več idej, kot jih lahko v tem trenutku realiziramo. Naš kratkoročni cilj je postati kredibilen medij na področju znamčenja in dostavljati našim bralcem, podjetjem, vsebine, ki jim bodo konkretno pomagale. Dolgoročni cilj je zagotovo postati kredibilna institucija na temo znamčenja, ne samo v Sloveniji, ampak v celotni regiji.

Verjamem, da bomo pri tem več kot uspešni, zavedamo se, da nas čaka velik izziv, ki se ga bomo tudi v bodoče lotevali s pozitivno energijo in veliko nasmeha.

Ostale kolumne

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. ARHITEKTURA V ZNAMČENJU.

KOLUMNA: INES MARKOVČIČ. ARHITEKTURA V ZNAMČENJU.

Ideologija, poslanstvo, vizija znamke … vse to se izraža skozi diskurz ubesedenega, vizualiziranega, ozvočenega, animiranega. Sleherna takšna reprezentacija odseva družbeno-kulturni imperativ znamke. Ne gre le za reprezentacijo znamkine sporočilnosti, ampak je najprej znamkina sporočilnost tudi posledica njene arhitekture in organigrama znotraj podjetja. Znamkin jezik je del družbe, organizacije, podjetja, v okviru katerega deluje, in ne nekaj družbeno, kulturno ali poslovno ločenega.

ARHITEKTURA V ZNAMČENJU: BOŠKO PRAŠTALO.

ARHITEKTURA V ZNAMČENJU: BOŠKO PRAŠTALO.

Pod besedno zvezo arhitektura znamke si predstavljam izredno široko področje, ki seveda vključuje pester nabor dejavnikov: od dolgoročne vizije znamke, strateškega pozicioniranja glede na potrošnike, ekipe, ki diha z znamko, do znanja in denarja, ki so na voljo pri ustvarjanju določene znamke. Predvsem je to dolgoročen proces, hkrati pa ne smemo pozabiti, da zaradi nešteto dejavnikov večina znamk potrebuje unikatni prostor, unikatno arhitekturo. Žal velikokrat pri arhitekturi znamk pozabimo na te dejavnike in na dejstvo, da ustvarjanje potrebuje svoj čas, tako pri ustvarjalcih kot potrošnikih. V tem svetu se instantne rešitve pač ne obnesejo.  

KOLUMNA: ZORAN SAVIN.

KOLUMNA: ZORAN SAVIN.

Brez česa ne gre…
Glede na to, da je digitalnih orodij za ustvarjanje digitalne znamke res veliko, se najprej ustavimo pri osnovah. Težko je reči, kaj vse zares potrebujete za digitalno znamčenje, je pa jasno, brez česa ne morete. Interaktivnosti! Graditi znamko na interaktivnem mediju brez interaktivnosti je, kot da bi na radiu predvajali TV oglase. Nekaj je, a ni prav učinkovito.

KOLUMNA: ALJAŽ PEKLAJ.

KOLUMNA: ALJAŽ PEKLAJ.

Ste pomislili, da so vaši zaposleni najpomembnejši del  vašega digitalnega znamčenja? Samo pomislite, koliko elektronskih sporočil gre na dnevni bazi iz vaše hiše in koliko ljudi bere vaše podpise ali pa njihove vsebine na LinkedInu.

KOLUMNA: BLAŽ KOCJANČIČ.

KOLUMNA: BLAŽ KOCJANČIČ.

Zakaj ne krilatica digitalno znamčenje? Ker je cilj znamčenja vedno približati znamko ljudem, ki smo analogna bitja. Tako pri znamčenju ne sme iti za približanje znamke novim okoljem, temveč načinom, kako človek ta nova okolja uporablja.

KOLUMNA: MONIKA POVŠIČ. DIGITALNI VOAJER.

KOLUMNA: MONIKA POVŠIČ. DIGITALNI VOAJER.

Kje smo prisotni, zakaj smo prisotni, kako smo prisotni, od kdaj smo prisotni z znamko v digitalnem svetu, in še kaj v tej smeri, so pomembna vprašanja. Seveda se izhodiščno vprašanje nanaša na kanale družbenih medijev, ki jih v svojem zasebnem ali poslovnem življenju uporabljamo kot spremljevalci ali ustvarjalci.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja