Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo izpostavili, da je to svojevrstna prednost, saj si si lahko vsak dan pripravil zdrave obroke po meri, ker si bil že tako in tako primoran več kuhati, in si se v vsej hektiki manjkrat zagozdil v instant alternativah. Mercator je v novo leto vstopil s projektom, ki spodbuja boljše prehranske odločitve, obenem pa je odprl prostor proizvajalcem, ki prav tako pristopajo k tej t. i. zavezi odgovornosti. V sodelovanju s proizvajalci in GZS (Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij) se zavzemajo za boljšo ozaveščenost slovenskih potrošnikov in prednosti tiste živilskopredelovalne industrije, ki spodbuja odgovornejše izbire pri nakupih hrane in živil (z manj sladkorja, soli in maščob ter z več vitamini, minerali in prehranskimi vlakninami). S prenovljeno podobo Mojih znamk se Mercator tako predstavlja na svojih policah z izdelki za uravnoteženo prehranjevanje Slovencev.
LOKALNE NOVICE: Zlatarna Celje – obraz Lencia, Outstanding – nagrade Europlakat, Fructal – retro embalaža, Baci – digitalna redefinicija ljubezni, Planets of the Universe, SEKRET Galery – DROM agency…
Zlatarna Celje, ki se ukvarja z izdelovanjem nakita in drugih izdelkov iz zlata in srebra vsako leto izbere športnico in obraz linije nakita pod imenoma Lencia. Letos je to smučarska skakalka Nika Križnar…
0 komentarjev