MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Prispevki

📅 08.03.2021

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo izpostavili, da je to svojevrstna prednost, saj si si lahko vsak dan pripravil zdrave obroke po meri, ker si bil že tako in tako primoran več kuhati, in si se v vsej hektiki manjkrat zagozdil v instant alternativah. Mercator je v novo leto vstopil s projektom, ki spodbuja boljše prehranske odločitve, obenem pa je odprl prostor proizvajalcem, ki prav tako pristopajo k tej t. i. zavezi odgovornosti. V sodelovanju s proizvajalci in GZS (Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij) se zavzemajo za boljšo ozaveščenost slovenskih potrošnikov in prednosti tiste živilskopredelovalne industrije, ki spodbuja odgovornejše izbire pri nakupih hrane in živil (z manj sladkorja, soli in maščob ter z več vitamini, minerali in prehranskimi vlakninami). S prenovljeno podobo Mojih znamk se Mercator tako predstavlja na svojih policah z izdelki za uravnoteženo prehranjevanje Slovencev.

Foto: mercator.si

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja