Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo izpostavili, da je to svojevrstna prednost, saj si si lahko vsak dan pripravil zdrave obroke po meri, ker si bil že tako in tako primoran več kuhati, in si se v vsej hektiki manjkrat zagozdil v instant alternativah. Mercator je v novo leto vstopil s projektom, ki spodbuja boljše prehranske odločitve, obenem pa je odprl prostor proizvajalcem, ki prav tako pristopajo k tej t. i. zavezi odgovornosti. V sodelovanju s proizvajalci in GZS (Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij) se zavzemajo za boljšo ozaveščenost slovenskih potrošnikov in prednosti tiste živilskopredelovalne industrije, ki spodbuja odgovornejše izbire pri nakupih hrane in živil (z manj sladkorja, soli in maščob ter z več vitamini, minerali in prehranskimi vlakninami). S prenovljeno podobo Mojih znamk se Mercator tako predstavlja na svojih policah z izdelki za uravnoteženo prehranjevanje Slovencev.
OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU
Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.
0 komentarjev