Medex je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Eden vodilnih evropskih proizvajalcev prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih in drugih naravnih pridelkov.
📅 18.08.2021

Medex se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Medex je eden vodilnih evropskih proizvajalcev prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih in drugih naravnih pridelkov. Izdelki temeljijo na standardizirani in kontrolirani vsebnosti glavnih učinkovin, s čimer je zagotovljena njihova stalna kakovost. S svojimi izdelki je prisoten na več kot dvajsetih trgih v Evropi in po svetu. Zaupanje blagovni znamki izkazujejo ugledna priznanja in certifikati visoke strokovnosti izdelkov ter zaupanje in dobre izkušnje potrošnikov.

Zgodba Medexa se je pričela pred skoraj sedmimi desetletji, ko je bilo ustanovljeno podjetje za izvoz medu ter oskrbo čebelarjev s čebelarskimi potrebščinami. Z leti je podjetje svoje poslovanje in vizijo nadgradilo. Medexovi izdelki temeljijo na standardizirani in kontrolirani vsebnosti glavnih učinkovin, s čimer je zagotovljena njihova stalna kakovost. Dolgo tradicijo vzdržuje s skrivnostmi neokrnjene narave. Skrbno izbrane recepte naših babic prilagaja potrebam sodobnega življenjskega sloga. Pri tem vztrajno sledi vodilu “zdravi z naravo”. Jedro ponudbe so med, izdelki na osnovi čebeljih pridelkov (apiterapija) ter druga naravna prehranska dopolnila. V ponudbi so tako številki izdelki, ki podpirajo imunski sistem; poskrbljeno je tudi za zdrav in aktiven življenjski slog. V zadnjem času se je podjetje Medex na trgu zasidralo tudi kot zaupanja vreden proizvajalec lepotnih dopolnil.

Bravo Medex za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

medex

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja