Medex je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Eden vodilnih evropskih proizvajalcev prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih in drugih naravnih pridelkov.
📅 18.08.2021

Medex se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Medex je eden vodilnih evropskih proizvajalcev prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih in drugih naravnih pridelkov. Izdelki temeljijo na standardizirani in kontrolirani vsebnosti glavnih učinkovin, s čimer je zagotovljena njihova stalna kakovost. S svojimi izdelki je prisoten na več kot dvajsetih trgih v Evropi in po svetu. Zaupanje blagovni znamki izkazujejo ugledna priznanja in certifikati visoke strokovnosti izdelkov ter zaupanje in dobre izkušnje potrošnikov.

Zgodba Medexa se je pričela pred skoraj sedmimi desetletji, ko je bilo ustanovljeno podjetje za izvoz medu ter oskrbo čebelarjev s čebelarskimi potrebščinami. Z leti je podjetje svoje poslovanje in vizijo nadgradilo. Medexovi izdelki temeljijo na standardizirani in kontrolirani vsebnosti glavnih učinkovin, s čimer je zagotovljena njihova stalna kakovost. Dolgo tradicijo vzdržuje s skrivnostmi neokrnjene narave. Skrbno izbrane recepte naših babic prilagaja potrebam sodobnega življenjskega sloga. Pri tem vztrajno sledi vodilu “zdravi z naravo”. Jedro ponudbe so med, izdelki na osnovi čebeljih pridelkov (apiterapija) ter druga naravna prehranska dopolnila. V ponudbi so tako številki izdelki, ki podpirajo imunski sistem; poskrbljeno je tudi za zdrav in aktiven življenjski slog. V zadnjem času se je podjetje Medex na trgu zasidralo tudi kot zaupanja vreden proizvajalec lepotnih dopolnil.

Bravo Medex za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

medex

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja