LOKALNI NAVDIH: Alined. Unikatna vezenina.

Aktualno, Prispevki

📅 26.09.2023

Sestri dvojčici, Katja in Andreja, ustvarjata že od malih nog. Dve duši, kot se radi predstavita: ena jin, druga jang, ena intro-, druga ekstrovertirana, ena mehka, druga edgy, ena kaotična, druga organizirana. Ena bolj drugačna od druge. A na koncu sta usklajeni. V usklajenosti funkcionirata in druga drugo dopolnjujeta. Pogumno in kreativno pišeta dobro zgodbo znamke, ki se je rodila spontano: Alined.

Vir: Alined.

V ozadju imena znamke je njuna osebna intimna zgodba, ki naj ob prebiranju teh vrstic v tem posebnem oblaku tudi ostane. Že skozi pogovor se je začutila svojevrstna osebna nota na višjih vibracijah. Vse se je zgodilo v enem večeru. Točneje: 14. marca. Včasih se mora več stvari nakopičiti, da se potem kristalizirajo esence pristnega, ustvarjalnega, pogumnega, unikatnega.  Ljubezen do mode, estetike in ročnega vezenja ju je pripeljala do ustanovitve znamke Alined.

Alined je specifična vezenina. Ročno delo.« Back stich« ročno vezenje. Z zgodbo znamke Alined Katja in Andreja gradita brezčasne unikatne kose oblačil, ki nosijo pečat kreativnih vezenin. Navdih za ustvarjanje motivov njunih vezenin črpata vsepovsod, v ospredju pa so predvsem konotacije sledečih konceptov: umetnost, ženstveno, narava in božansko. Motive najprej narišeta, neposredno na blago, s posebnim pisalom, ki se kasneje spere. Nato se lotita natančnega in ustvarjalnega vezenja. Različno rišeta. Kot sestri dvojčici se tako razlikujeta tudi v tehnikah potez, kar sovpada z njunim opisom v uvodnem delu tega prispevka.

Prizadevata si promovirati in ustvarjati trajnostno modo z osnovnimi kosi, katerim dodata unikatnost z ročnim vezenjem. Rdeča nit njunih risb so mnogokrat zvezdice. Za vezenje uporabljata navadni sukanec. Pri izboru materialov oblačil, na katerih ustvarjata, sta tudi najraje prvinski in okolju prijazni. Prisegata na organsko, naravno tkanino, kot so platno, bombaž, lan, tudi viskoza. Od samega začetka sta kot platno uporabljali second-hand oblačila, čez čas pa sta oblikovali in ustvarili lastne Alined kose, ki so ročno izdelani iz kakovostnih naravnih tkanin. Lani aprila pa se jima je pridružila še ena šivilja.  Barve kosov oblačil so največkrat bele ali bež, ker ti barvi signalizirata razsvetljenje. Vrisujeta in izvezujeta pa tudi motive po naročilu.

Vir: Alined.

Z vsakim kosom oblačila z njuno vezenino tako končna potrošnica ali potrošnik vselej dobi edinstven, unikaten kos, z eno in edino, neponovljivo izvezeno ilustracijo. Seveda se lahko motiv ponovi na nekem drugem kosu, a noben ni nikoli isti kot predhodni. To je tisti čar in posebni končni pečat znamke, ki jo gradita. Ne izključujeta, da svojega programa v bližnji prihodnosti ne razširita.

Zavedata se tudi samega pomena podjetništva pri celotni zgodbi, a tudi tega se, impresivno, lotevata premišljeno, vsekakor ne v klasičnih ekonomsko-marketinških okvirjih. Lotevata se t. i. zavestnega podjetništva, ki je v Sloveniji mnogo premalo poznan in cenjen. Sta predstavnici ustvarjalcev t. i. »Resonance based« marketinga, ki v ospreje postavlja naravno povezavo med ustvarjalcem in občinstvom – s časom in zaupanjem. Zato tako zelo obožujeta vezenje, saj kljub temu, da je to dolgotrajen in počasen postopek, ki zahteva veliko potrpežljivosti, je končni rezultat toliko bolj izpolnjujoč. Njun moto, na katerega prisegata: » Everything aligns at a perfect time, space & place«. Res je, vse se zgodi in zloži točno tako.

Vir: Alined.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja