LOKALNI NAVDIH: Alined. Unikatna vezenina.

Aktualno, Prispevki

📅 26.09.2023

Sestri dvojčici, Katja in Andreja, ustvarjata že od malih nog. Dve duši, kot se radi predstavita: ena jin, druga jang, ena intro-, druga ekstrovertirana, ena mehka, druga edgy, ena kaotična, druga organizirana. Ena bolj drugačna od druge. A na koncu sta usklajeni. V usklajenosti funkcionirata in druga drugo dopolnjujeta. Pogumno in kreativno pišeta dobro zgodbo znamke, ki se je rodila spontano: Alined.

Vir: Alined.

V ozadju imena znamke je njuna osebna intimna zgodba, ki naj ob prebiranju teh vrstic v tem posebnem oblaku tudi ostane. Že skozi pogovor se je začutila svojevrstna osebna nota na višjih vibracijah. Vse se je zgodilo v enem večeru. Točneje: 14. marca. Včasih se mora več stvari nakopičiti, da se potem kristalizirajo esence pristnega, ustvarjalnega, pogumnega, unikatnega.  Ljubezen do mode, estetike in ročnega vezenja ju je pripeljala do ustanovitve znamke Alined.

Alined je specifična vezenina. Ročno delo.« Back stich« ročno vezenje. Z zgodbo znamke Alined Katja in Andreja gradita brezčasne unikatne kose oblačil, ki nosijo pečat kreativnih vezenin. Navdih za ustvarjanje motivov njunih vezenin črpata vsepovsod, v ospredju pa so predvsem konotacije sledečih konceptov: umetnost, ženstveno, narava in božansko. Motive najprej narišeta, neposredno na blago, s posebnim pisalom, ki se kasneje spere. Nato se lotita natančnega in ustvarjalnega vezenja. Različno rišeta. Kot sestri dvojčici se tako razlikujeta tudi v tehnikah potez, kar sovpada z njunim opisom v uvodnem delu tega prispevka.

Prizadevata si promovirati in ustvarjati trajnostno modo z osnovnimi kosi, katerim dodata unikatnost z ročnim vezenjem. Rdeča nit njunih risb so mnogokrat zvezdice. Za vezenje uporabljata navadni sukanec. Pri izboru materialov oblačil, na katerih ustvarjata, sta tudi najraje prvinski in okolju prijazni. Prisegata na organsko, naravno tkanino, kot so platno, bombaž, lan, tudi viskoza. Od samega začetka sta kot platno uporabljali second-hand oblačila, čez čas pa sta oblikovali in ustvarili lastne Alined kose, ki so ročno izdelani iz kakovostnih naravnih tkanin. Lani aprila pa se jima je pridružila še ena šivilja.  Barve kosov oblačil so največkrat bele ali bež, ker ti barvi signalizirata razsvetljenje. Vrisujeta in izvezujeta pa tudi motive po naročilu.

Vir: Alined.

Z vsakim kosom oblačila z njuno vezenino tako končna potrošnica ali potrošnik vselej dobi edinstven, unikaten kos, z eno in edino, neponovljivo izvezeno ilustracijo. Seveda se lahko motiv ponovi na nekem drugem kosu, a noben ni nikoli isti kot predhodni. To je tisti čar in posebni končni pečat znamke, ki jo gradita. Ne izključujeta, da svojega programa v bližnji prihodnosti ne razširita.

Zavedata se tudi samega pomena podjetništva pri celotni zgodbi, a tudi tega se, impresivno, lotevata premišljeno, vsekakor ne v klasičnih ekonomsko-marketinških okvirjih. Lotevata se t. i. zavestnega podjetništva, ki je v Sloveniji mnogo premalo poznan in cenjen. Sta predstavnici ustvarjalcev t. i. »Resonance based« marketinga, ki v ospreje postavlja naravno povezavo med ustvarjalcem in občinstvom – s časom in zaupanjem. Zato tako zelo obožujeta vezenje, saj kljub temu, da je to dolgotrajen in počasen postopek, ki zahteva veliko potrpežljivosti, je končni rezultat toliko bolj izpolnjujoč. Njun moto, na katerega prisegata: » Everything aligns at a perfect time, space & place«. Res je, vse se zgodi in zloži točno tako.

Vir: Alined.

Ostali prispevki

FANFARA 2024 – 17. ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA KONFERENCA

FANFARA 2024 – 17. ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA KONFERENCA

S 5. novembrom se v Cankarjev dom ponovno vrača že tradicionalna Fanfara! Letos bo potekala že sedemnajstič zapored, tokrat s pomenljivim sloganom “Kje je meja”, in nas spodbudila k razmisleku o pripravljenosti na nepredvidljivo.

PIVOVARNA UNION – 160 LET TEKOČEGA ZLATA

PIVOVARNA UNION – 160 LET TEKOČEGA ZLATA

Pivovarna Union obeležuje 160-letnico in 10-letnico gostoljubja Pivnice Union. Ob tem jubileju so razkrili tudi načrte za izgradnjo Mestne pivovarne Union. V prvem desetletju Pivnice Union so postali nepogrešljiv del ljubljanske pivske in kulinarične scene, kjer se prepletata bogata zgodovina in sodobna pivovarska umetnost.

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.