PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Letošnji 14. PR teater obarvan s Paleto Rešitev

Super-Znamka

PR teater, enodnevna študentska konferenca s področja komunikologije in marketinga, bo letos potekala pod geslom Paleta rešitev.

Člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS), ki deluje na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, že štirinajstič prirejajo PR teater, enodnevno študentsko konferenco s področja komunikologije in marketinga, ki se bo letos odvijala v četrtek, 23. novembra 2023, v Veliki dvorani Fakultete za družbene vede v Ljubljani.

Vir: PR teater.

Na vsakoletni konferenci se obiskovalci seznanijo z novimi znanji, idejami in veščinami s področja komunikologije in marketinga. Pester program vključuje predavanja in delavnice, ki jih izvajajo priznani slovenski predavatelji. S pomočjo pridobljenega znanja si udeleženci pridobijo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve, prav tako pa je PR teater odlična priložnost za spletanje novih poznanstev in vezi, ki so danes ključna za uspešno poslovno pot.

Člani društva ŠS PRSS so prepričani, da bodo tudi letos izvedli inovativen, zanimiv in barvit dogodek. Tema letošnjega PR teatra je Paleta Rešitev, saj se na vsakem koraku srečujemo z izzivi in iščemo rešitve, s katerimi lahko napredujemo. Tako se bomo letos na 14. PR teatru potopili v spekter živahnih strategij in se naučili izbrati lastno pot med raznoliko paleto rešitev. Skupaj bomo zagrabili čopiče in poteze inovacije, kreativnosti ter znanja nanesli na svoje platno.

Letos bodo na dogodku obiskovalci lahko prisluhnili predavanju z naslovom »TikTok: Moja osebna rešitev,« kjer bo Blaž Vižintin, bolj znan pod imenom El Vixa, predstavil svojo pot do uresničitve svojih sanj na TikToku. V paleti rešitev bo tisto pravo pomagal iskati tudi Rok Milanovič, ki  je zadolžen za prodajo oglasnega prostora na programih Pro Plusa in bo na letošnjem PR teatru podrobneje predstavil trženje v največji medijski hiši v Sloveniji.

Na konferenci se nam bo pridružil tudi Dan Strajnar, zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, ki bo razkril izzive, s katerimi se je srečal na svoji poslovni poti in Tjaša Muhič, vodja Babla – Klipingove storitve za spremljanje in analizo družbenih omrežij. Hana Klemen Godina, strateginja za vsebinske platforme in Jure Korenč, kreativni direktor Agencije 101, se bosta udeležencem predstavila s predavanjem “Eno svežo idejo, prosim. Za tukaj ali za s sabo?”, v okviru katere bosta predstavila kampanjo za naročnika Burek Olimpija.

Tilen Lamut, svetovalec v agenciji Propiar bo na predavanju o pomenu, namenu, priložnostih in potencialnih nevarnostih novinarske konference predstavil različne okoliščine, v katerih se kot orodje odnosov z javnostmi uporablja novinarsko konferenco ter razkril svoje izkušnje pri upravljanju odnosov z mediji. Ena izmed predavateljic bo tudi podžupanja Mestne občine Ljubljana, Tjaša Ficko, ki bo opisala potek kampanje, ki je dosegla, da je Ljubljana ena izmed najbolj prepoznavnih turističnih točk v Evropi. Paleto Rešitev bodo dopolnili s predavanjem o športnem marketingu, kjer bo Nogometna zveza Slovenije razložila kako in s katerimi pristopi so v zadnjem letu uspeli dvigniti zanimanje za slovenski reprezentančni nogomet.

Izvedeni bosta tudi dve okrogli mizi. Prva nosi naslov “Glas, Zgodba in Uspeh: okrogla miza s podcasterji”, na kateri bodo gostovali najbolj znani slovenski podcasterji Chicas, Podcast brez filtra in AIDEA. Na drugi okrogli mizi z naslovom Influencerstvo 360°: od vpliva do posla, se bosta Tamara Lampe in Indira Ekić pogovarjale o vlogi vplivništva in posla. Pogovor bo vodil Matej Rimanič.

Obiskovalci bodo lahko prisluhnili tudi vodenemu pogovoru z Blažem Ferencom, s katerim se bo o korakih v PRihodnost na področju trajnostne komunikacije v korporativnem svetu doma in v tujini pogovarjala dr. Iris Koleša.

Poleg predavanj in okrogle mize sta v program vključeni tudi dve praktični delavnici ter  sprostitvena in zabavna točka. Nina Tahnofer, direktorica digitalnih komunikacij in Mitja Bergoč, mlajši ustvarjalec vsebin na Herman & partnerji bosta pripravila delavnico, kjer bosta udeležencem predstavila korake od brifa do popolne komunikacijske kampanje. Na drugi delavnici bo Anja Križnik Tomažin obiskovalce seznanila s tehnikami, ki pripomorejo k izgubi strahu pred javnim nastopanjem.

Nives Orešnik, bivša Miss Slovenije, nam bo pomagala zgraditi zdrave življenjske navade in nas razmigala s sprostitveno točko, Bor Zirkelbach pa bo za še boljše vzdušje pripravil glasbeno točko.

Za več informacij obiščite spletno stran, Facebook ali Instagram profil.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.