Letošnji 14. PR teater obarvan s Paleto Rešitev

Aktualno, Prispevki

📅 11.11.2023

PR teater, enodnevna študentska konferenca s področja komunikologije in marketinga, bo letos potekala pod geslom Paleta rešitev.

Člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS), ki deluje na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, že štirinajstič prirejajo PR teater, enodnevno študentsko konferenco s področja komunikologije in marketinga, ki se bo letos odvijala v četrtek, 23. novembra 2023, v Veliki dvorani Fakultete za družbene vede v Ljubljani.

Vir: PR teater.

Na vsakoletni konferenci se obiskovalci seznanijo z novimi znanji, idejami in veščinami s področja komunikologije in marketinga. Pester program vključuje predavanja in delavnice, ki jih izvajajo priznani slovenski predavatelji. S pomočjo pridobljenega znanja si udeleženci pridobijo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve, prav tako pa je PR teater odlična priložnost za spletanje novih poznanstev in vezi, ki so danes ključna za uspešno poslovno pot.

Člani društva ŠS PRSS so prepričani, da bodo tudi letos izvedli inovativen, zanimiv in barvit dogodek. Tema letošnjega PR teatra je Paleta Rešitev, saj se na vsakem koraku srečujemo z izzivi in iščemo rešitve, s katerimi lahko napredujemo. Tako se bomo letos na 14. PR teatru potopili v spekter živahnih strategij in se naučili izbrati lastno pot med raznoliko paleto rešitev. Skupaj bomo zagrabili čopiče in poteze inovacije, kreativnosti ter znanja nanesli na svoje platno.

Letos bodo na dogodku obiskovalci lahko prisluhnili predavanju z naslovom »TikTok: Moja osebna rešitev,« kjer bo Blaž Vižintin, bolj znan pod imenom El Vixa, predstavil svojo pot do uresničitve svojih sanj na TikToku. V paleti rešitev bo tisto pravo pomagal iskati tudi Rok Milanovič, ki  je zadolžen za prodajo oglasnega prostora na programih Pro Plusa in bo na letošnjem PR teatru podrobneje predstavil trženje v največji medijski hiši v Sloveniji.

Na konferenci se nam bo pridružil tudi Dan Strajnar, zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, ki bo razkril izzive, s katerimi se je srečal na svoji poslovni poti in Tjaša Muhič, vodja Babla – Klipingove storitve za spremljanje in analizo družbenih omrežij. Hana Klemen Godina, strateginja za vsebinske platforme in Jure Korenč, kreativni direktor Agencije 101, se bosta udeležencem predstavila s predavanjem “Eno svežo idejo, prosim. Za tukaj ali za s sabo?”, v okviru katere bosta predstavila kampanjo za naročnika Burek Olimpija.

Tilen Lamut, svetovalec v agenciji Propiar bo na predavanju o pomenu, namenu, priložnostih in potencialnih nevarnostih novinarske konference predstavil različne okoliščine, v katerih se kot orodje odnosov z javnostmi uporablja novinarsko konferenco ter razkril svoje izkušnje pri upravljanju odnosov z mediji. Ena izmed predavateljic bo tudi podžupanja Mestne občine Ljubljana, Tjaša Ficko, ki bo opisala potek kampanje, ki je dosegla, da je Ljubljana ena izmed najbolj prepoznavnih turističnih točk v Evropi. Paleto Rešitev bodo dopolnili s predavanjem o športnem marketingu, kjer bo Nogometna zveza Slovenije razložila kako in s katerimi pristopi so v zadnjem letu uspeli dvigniti zanimanje za slovenski reprezentančni nogomet.

Izvedeni bosta tudi dve okrogli mizi. Prva nosi naslov “Glas, Zgodba in Uspeh: okrogla miza s podcasterji”, na kateri bodo gostovali najbolj znani slovenski podcasterji Chicas, Podcast brez filtra in AIDEA. Na drugi okrogli mizi z naslovom Influencerstvo 360°: od vpliva do posla, se bosta Tamara Lampe in Indira Ekić pogovarjale o vlogi vplivništva in posla. Pogovor bo vodil Matej Rimanič.

Obiskovalci bodo lahko prisluhnili tudi vodenemu pogovoru z Blažem Ferencom, s katerim se bo o korakih v PRihodnost na področju trajnostne komunikacije v korporativnem svetu doma in v tujini pogovarjala dr. Iris Koleša.

Poleg predavanj in okrogle mize sta v program vključeni tudi dve praktični delavnici ter  sprostitvena in zabavna točka. Nina Tahnofer, direktorica digitalnih komunikacij in Mitja Bergoč, mlajši ustvarjalec vsebin na Herman & partnerji bosta pripravila delavnico, kjer bosta udeležencem predstavila korake od brifa do popolne komunikacijske kampanje. Na drugi delavnici bo Anja Križnik Tomažin obiskovalce seznanila s tehnikami, ki pripomorejo k izgubi strahu pred javnim nastopanjem.

Nives Orešnik, bivša Miss Slovenije, nam bo pomagala zgraditi zdrave življenjske navade in nas razmigala s sprostitveno točko, Bor Zirkelbach pa bo za še boljše vzdušje pripravil glasbeno točko.

Za več informacij obiščite spletno stran, Facebook ali Instagram profil.

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja