Letošnji 14. PR teater obarvan s Paleto Rešitev

Aktualno, Prispevki

📅 11.11.2023

PR teater, enodnevna študentska konferenca s področja komunikologije in marketinga, bo letos potekala pod geslom Paleta rešitev.

Člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS), ki deluje na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, že štirinajstič prirejajo PR teater, enodnevno študentsko konferenco s področja komunikologije in marketinga, ki se bo letos odvijala v četrtek, 23. novembra 2023, v Veliki dvorani Fakultete za družbene vede v Ljubljani.

Vir: PR teater.

Na vsakoletni konferenci se obiskovalci seznanijo z novimi znanji, idejami in veščinami s področja komunikologije in marketinga. Pester program vključuje predavanja in delavnice, ki jih izvajajo priznani slovenski predavatelji. S pomočjo pridobljenega znanja si udeleženci pridobijo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve, prav tako pa je PR teater odlična priložnost za spletanje novih poznanstev in vezi, ki so danes ključna za uspešno poslovno pot.

Člani društva ŠS PRSS so prepričani, da bodo tudi letos izvedli inovativen, zanimiv in barvit dogodek. Tema letošnjega PR teatra je Paleta Rešitev, saj se na vsakem koraku srečujemo z izzivi in iščemo rešitve, s katerimi lahko napredujemo. Tako se bomo letos na 14. PR teatru potopili v spekter živahnih strategij in se naučili izbrati lastno pot med raznoliko paleto rešitev. Skupaj bomo zagrabili čopiče in poteze inovacije, kreativnosti ter znanja nanesli na svoje platno.

Letos bodo na dogodku obiskovalci lahko prisluhnili predavanju z naslovom »TikTok: Moja osebna rešitev,« kjer bo Blaž Vižintin, bolj znan pod imenom El Vixa, predstavil svojo pot do uresničitve svojih sanj na TikToku. V paleti rešitev bo tisto pravo pomagal iskati tudi Rok Milanovič, ki  je zadolžen za prodajo oglasnega prostora na programih Pro Plusa in bo na letošnjem PR teatru podrobneje predstavil trženje v največji medijski hiši v Sloveniji.

Na konferenci se nam bo pridružil tudi Dan Strajnar, zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, ki bo razkril izzive, s katerimi se je srečal na svoji poslovni poti in Tjaša Muhič, vodja Babla – Klipingove storitve za spremljanje in analizo družbenih omrežij. Hana Klemen Godina, strateginja za vsebinske platforme in Jure Korenč, kreativni direktor Agencije 101, se bosta udeležencem predstavila s predavanjem “Eno svežo idejo, prosim. Za tukaj ali za s sabo?”, v okviru katere bosta predstavila kampanjo za naročnika Burek Olimpija.

Tilen Lamut, svetovalec v agenciji Propiar bo na predavanju o pomenu, namenu, priložnostih in potencialnih nevarnostih novinarske konference predstavil različne okoliščine, v katerih se kot orodje odnosov z javnostmi uporablja novinarsko konferenco ter razkril svoje izkušnje pri upravljanju odnosov z mediji. Ena izmed predavateljic bo tudi podžupanja Mestne občine Ljubljana, Tjaša Ficko, ki bo opisala potek kampanje, ki je dosegla, da je Ljubljana ena izmed najbolj prepoznavnih turističnih točk v Evropi. Paleto Rešitev bodo dopolnili s predavanjem o športnem marketingu, kjer bo Nogometna zveza Slovenije razložila kako in s katerimi pristopi so v zadnjem letu uspeli dvigniti zanimanje za slovenski reprezentančni nogomet.

Izvedeni bosta tudi dve okrogli mizi. Prva nosi naslov “Glas, Zgodba in Uspeh: okrogla miza s podcasterji”, na kateri bodo gostovali najbolj znani slovenski podcasterji Chicas, Podcast brez filtra in AIDEA. Na drugi okrogli mizi z naslovom Influencerstvo 360°: od vpliva do posla, se bosta Tamara Lampe in Indira Ekić pogovarjale o vlogi vplivništva in posla. Pogovor bo vodil Matej Rimanič.

Obiskovalci bodo lahko prisluhnili tudi vodenemu pogovoru z Blažem Ferencom, s katerim se bo o korakih v PRihodnost na področju trajnostne komunikacije v korporativnem svetu doma in v tujini pogovarjala dr. Iris Koleša.

Poleg predavanj in okrogle mize sta v program vključeni tudi dve praktični delavnici ter  sprostitvena in zabavna točka. Nina Tahnofer, direktorica digitalnih komunikacij in Mitja Bergoč, mlajši ustvarjalec vsebin na Herman & partnerji bosta pripravila delavnico, kjer bosta udeležencem predstavila korake od brifa do popolne komunikacijske kampanje. Na drugi delavnici bo Anja Križnik Tomažin obiskovalce seznanila s tehnikami, ki pripomorejo k izgubi strahu pred javnim nastopanjem.

Nives Orešnik, bivša Miss Slovenije, nam bo pomagala zgraditi zdrave življenjske navade in nas razmigala s sprostitveno točko, Bor Zirkelbach pa bo za še boljše vzdušje pripravil glasbeno točko.

Za več informacij obiščite spletno stran, Facebook ali Instagram profil.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja