LEGO NAČRTUJE PRODAJO KOCK IZ RECIKLIRANIH PLASTENK

Aktualno, Prispevki

📅 01.12.2021

Velikan kock za sestavljanje, Lego, namerava v naslednjih dveh letih na prodajne police poslati kocke iz recikliranih plastenk. Lego izdeluje približno 3500 različnih zidakov in oblik, vendar se sooča z izzivom, da bi prišel do trajnostnega izdelka, ki lahko traja leta, celo desetletja. A ob vseh dobrih namenih se sooča z izzivom plastike. Namreč plastika, pridobljena iz oceanov, naj ne bi bila dovolj primerna za ponovno uporabo, saj je običajno preveč degradirana, poslabšane kakovosti. Kot proizvajalec plastičnih kock pa se mora Lego v toliko potruditi, da jih je mogoče predati naprej in se lahko kocke ponovno uporabljajo, kot igre, ki se prenašajo iz roda v roda.

Zato se je v krizi s plastiko Lego podal v iskanje pravega partnerja ali partnerjev.  Številna podjetja izdelujejo izdelke iz reciklirane plastike, saj je trajnost za kupce vse pomembnejša. Že leta 2018 si je Lego zastavil cilj, da do leta 2030 vse svoje temeljne izdelke izdela iz trajnostnih materialov. Uporaba reciklirane plastike pri izdelavi teh priljubljenih kock bo tudi pripomogla k zmanjšanju emisij, saj Lego želi v svojih procesih proizvodnje uporabiti tudi več obnovljive energije.  

Lego

Vir slike: Lego

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.