LEGO NAČRTUJE PRODAJO KOCK IZ RECIKLIRANIH PLASTENK

Aktualno, Prispevki

📅 01.12.2021

Velikan kock za sestavljanje, Lego, namerava v naslednjih dveh letih na prodajne police poslati kocke iz recikliranih plastenk. Lego izdeluje približno 3500 različnih zidakov in oblik, vendar se sooča z izzivom, da bi prišel do trajnostnega izdelka, ki lahko traja leta, celo desetletja. A ob vseh dobrih namenih se sooča z izzivom plastike. Namreč plastika, pridobljena iz oceanov, naj ne bi bila dovolj primerna za ponovno uporabo, saj je običajno preveč degradirana, poslabšane kakovosti. Kot proizvajalec plastičnih kock pa se mora Lego v toliko potruditi, da jih je mogoče predati naprej in se lahko kocke ponovno uporabljajo, kot igre, ki se prenašajo iz roda v roda.

Zato se je v krizi s plastiko Lego podal v iskanje pravega partnerja ali partnerjev.  Številna podjetja izdelujejo izdelke iz reciklirane plastike, saj je trajnost za kupce vse pomembnejša. Že leta 2018 si je Lego zastavil cilj, da do leta 2030 vse svoje temeljne izdelke izdela iz trajnostnih materialov. Uporaba reciklirane plastike pri izdelavi teh priljubljenih kock bo tudi pripomogla k zmanjšanju emisij, saj Lego želi v svojih procesih proizvodnje uporabiti tudi več obnovljive energije.  

Lego

Vir slike: Lego

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja