PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LEGENDA: NIVEA

Artboard 69

NIVEA. Brezčasna klasika.

Skrb za nego kože in z njo povezani lepotni standardi so se v zadnjih 100 letih občutno spremenili. Vseskozi se prakse nege nadgrajujejo. Redke so znamke, za katere potrošniki trdijo, da so brezčasne. Takšna je Nivea. Brezčasna, nezapletena, zaupanja vredna, klasična.

Zgodovina in trg

Vse se je začelo leta 1911, ko je farmacevt in podjetnik z vizijo, dr. Oscar Troplowitz, prepoznal potencial Eucerita, emulgatorja, ki ga je ustvaril kemik, dr. Isaac Lifschütz. Eucerit je omogočil vezavo vode in olja v stabilno kremo ter je bil najprej namenjen za uporabo na medicinskem področju. Dr. Troplowitz je takoj prepoznal potencial, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Tako je nastala “Mati vseh krem”, NIVEA, kot je zapisano v zgodovini znamke Nivea.

Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih. Skozi čas je Nivea pričela širiti svoj portfelj izdelkov. Tako so nastale podznamke, ki predstavljajo različne nege: od losjonov, krem za sončenje, nege ustnic in rok, gelov za prhanje, šamponov ter celo pudrov, linij izdelkov za moške in izdelkov proti staranju kože. Danes je Nivea praktično že vsepovsod; prodaja se v preko 200 državah po vsem svetu – z zanesljivim in zagotovljenim ugledom.

Vir slike: unsplash.com

Strategija in inovacija

znamke Nivea ves čas slonita na raziskovalnem delu. Po podatkih znamke še danes deluje več kot 500 Beiersdorfovih raziskovalcev, ki vlagajo v razvoj in implementacijo naprednih idej na področju izdelkov za osebno nego.

Promocija znamke

je vseskozi uglašena z razvojimi premiki družbe in kulture. Do šestdesetih let prejšnjega stoletja je gospodarska blaginja naredila svoje; vedno večje število avtomobilov in vedno večje število ljudi, ki so si ga lahko privoščili, sta pripomogla, da so se ljudje odpeljali na izlete, na počitnice na morje, in tako je zacvetela tudi kultura preživljanja časa na plaži. Nivea se je tu vzpostavila kot pionirka prve zaščite pred soncem.

60. leta prejšnjega stoletja so bile nadalje v znamenju baby boom generacije otrok. Ukvarjanje z nego dojenčkove kože vse bolj zaposlenih staršev je prineslo razvoj Niveinega pudra, kopeli, kreme, mila in vatiranih palčk. Tudi ženske niso v razvoju teh izdelkov ostale neopažene. Z vstopom na delovni trg so se vse bolj dokazovale v svojih poklicih, pri katerih naj nega kože ne bi smela trpeti – z Nivea mlekom naj bi bilo to tako preprosto in hitro.

Sonce, pesek, nega kože, vedno krajše bikinke … vse to je prineslo tudi strah in prve razmisleke o koristih sončnih žarkov. Znamka Nivea je šla v razvoju izdelkov še korak dlje – svoje izdelke je pričela opremljati z oznakami ZF (zaščitni faktor).

Ob vstopu v novo tisočletje se je znamka Nivea še naprej trudila, da je ostajala ob lansiranju izdelkov pionirka. Tako je lansirala prvo kremo s koencimom Q10, prvi linijo deodorantov, ki ne pušča madežev na temnih oblačilih, izdelek za nego kože, ki se ga aplicira že kar pod tušem in tako prihrani na času.

Zdi se, da iz tega pionirskega okvirja ne želi nikakor zdrsniti, in ostaja zvesta svojemu poslanstvu. V zadnjem obdobju se je tako posvetila razvoju in lansiranju izdelkov, ki temeljijo na ekoloških sestavinah, saj želi pokazati, da ji ni vseeno tudi, ko gre za premisleke o odnosu do okolja.

Vir slike: Superbrands Worldwide.

Redke so znamke, za katere potrošniki trdijo, da so brezčasne.

Vrednote

Nivea je tako ikonična lepotna klasika, ki se odziva na spreminjajoče zahteve potrošnikov in pričakovan odnos do okolja. Vrednote blagovne znamke NIVEA so se skozi desetletja le malo spremenile in so zajete v besedni zvezi “Zaupajte Nivei”. Te vrednote se odražajo tudi v sami promocijski komunikaciji: čiste, sveže, zdrave in pozitivne podobe, vseh starosti in generacij.

Nasploh so družinske vrednote pomemben del značaja znamke Nivea. Pa tudi zmožnost privlačnosti za vsako generacijo.

Ali ste vedeli, da

Je bila ikonična modra pločevinka Nivea Creme dejansko zelena, ko je bila prvič izdelana?

Ime Nivea izhaja iz latinskega izraza “Nix Nivis”, kar pomeni snežno bela.

Vir slike: nivea.com

Vir: Superbrands Worldwide.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.