📅 10.11.2023

NIVEA. Brezčasna klasika.

Skrb za nego kože in z njo povezani lepotni standardi so se v zadnjih 100 letih občutno spremenili. Vseskozi se prakse nege nadgrajujejo. Redke so znamke, za katere potrošniki trdijo, da so brezčasne. Takšna je Nivea. Brezčasna, nezapletena, zaupanja vredna, klasična.

Zgodovina in trg

Vse se je začelo leta 1911, ko je farmacevt in podjetnik z vizijo, dr. Oscar Troplowitz, prepoznal potencial Eucerita, emulgatorja, ki ga je ustvaril kemik, dr. Isaac Lifschütz. Eucerit je omogočil vezavo vode in olja v stabilno kremo ter je bil najprej namenjen za uporabo na medicinskem področju. Dr. Troplowitz je takoj prepoznal potencial, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Tako je nastala “Mati vseh krem”, NIVEA, kot je zapisano v zgodovini znamke Nivea.

Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih. Skozi čas je Nivea pričela širiti svoj portfelj izdelkov. Tako so nastale podznamke, ki predstavljajo različne nege: od losjonov, krem za sončenje, nege ustnic in rok, gelov za prhanje, šamponov ter celo pudrov, linij izdelkov za moške in izdelkov proti staranju kože. Danes je Nivea praktično že vsepovsod; prodaja se v preko 200 državah po vsem svetu – z zanesljivim in zagotovljenim ugledom.

Vir slike: unsplash.com

Strategija in inovacija

znamke Nivea ves čas slonita na raziskovalnem delu. Po podatkih znamke še danes deluje več kot 500 Beiersdorfovih raziskovalcev, ki vlagajo v razvoj in implementacijo naprednih idej na področju izdelkov za osebno nego.

Promocija znamke

je vseskozi uglašena z razvojimi premiki družbe in kulture. Do šestdesetih let prejšnjega stoletja je gospodarska blaginja naredila svoje; vedno večje število avtomobilov in vedno večje število ljudi, ki so si ga lahko privoščili, sta pripomogla, da so se ljudje odpeljali na izlete, na počitnice na morje, in tako je zacvetela tudi kultura preživljanja časa na plaži. Nivea se je tu vzpostavila kot pionirka prve zaščite pred soncem.

60. leta prejšnjega stoletja so bile nadalje v znamenju baby boom generacije otrok. Ukvarjanje z nego dojenčkove kože vse bolj zaposlenih staršev je prineslo razvoj Niveinega pudra, kopeli, kreme, mila in vatiranih palčk. Tudi ženske niso v razvoju teh izdelkov ostale neopažene. Z vstopom na delovni trg so se vse bolj dokazovale v svojih poklicih, pri katerih naj nega kože ne bi smela trpeti – z Nivea mlekom naj bi bilo to tako preprosto in hitro.

Sonce, pesek, nega kože, vedno krajše bikinke … vse to je prineslo tudi strah in prve razmisleke o koristih sončnih žarkov. Znamka Nivea je šla v razvoju izdelkov še korak dlje – svoje izdelke je pričela opremljati z oznakami ZF (zaščitni faktor).

Ob vstopu v novo tisočletje se je znamka Nivea še naprej trudila, da je ostajala ob lansiranju izdelkov pionirka. Tako je lansirala prvo kremo s koencimom Q10, prvi linijo deodorantov, ki ne pušča madežev na temnih oblačilih, izdelek za nego kože, ki se ga aplicira že kar pod tušem in tako prihrani na času.

Zdi se, da iz tega pionirskega okvirja ne želi nikakor zdrsniti, in ostaja zvesta svojemu poslanstvu. V zadnjem obdobju se je tako posvetila razvoju in lansiranju izdelkov, ki temeljijo na ekoloških sestavinah, saj želi pokazati, da ji ni vseeno tudi, ko gre za premisleke o odnosu do okolja.

Vir slike: Superbrands Worldwide.

Redke so znamke, za katere potrošniki trdijo, da so brezčasne.

Vrednote

Nivea je tako ikonična lepotna klasika, ki se odziva na spreminjajoče zahteve potrošnikov in pričakovan odnos do okolja. Vrednote blagovne znamke NIVEA so se skozi desetletja le malo spremenile in so zajete v besedni zvezi “Zaupajte Nivei”. Te vrednote se odražajo tudi v sami promocijski komunikaciji: čiste, sveže, zdrave in pozitivne podobe, vseh starosti in generacij.

Nasploh so družinske vrednote pomemben del značaja znamke Nivea. Pa tudi zmožnost privlačnosti za vsako generacijo.

Ali ste vedeli, da

Je bila ikonična modra pločevinka Nivea Creme dejansko zelena, ko je bila prvič izdelana?

Ime Nivea izhaja iz latinskega izraza “Nix Nivis”, kar pomeni snežno bela.

Vir slike: nivea.com

Vir: Superbrands Worldwide.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja