PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LEGENDA: LEVI`S

austin-burke-X83waYNJQpE-unsplash

Prve modre kavbojke.

Levi`s blagovna znamka pooseblja klasičen ameriški slog v oblačilni industriji. V nošenju jeansa je pravi čas na pravem mestu ujela pionirski duh nošenja tega materiala, od takrat je šla pot le še navzgor, dokler se ni ustoličila v priljubljene, iskane in “must-have” kavbojke. Ko v Sloveniji še ni bilo razmaha trgovin in klasičnega trženga kapitalizma ter smo prebivali v okviru večje socialistične države, se je romalo v Italijo po vsaj kos levisk; nujen kos jeans hlač v garderobi. Zgodba znamke Levi`s se je pričela kot neformalna uniforma pridnih, delovnih Kalifornijcev v modrih hlačah in se je kmalu razširila med vse skupine ljudi, ki poosebljajo neodvisnost in uporništvo. Tudi danes ostaja kot blagovna znamka mnogih generacij, ki v svoji sporočilnosti slavi individualnost, svobodo, suvereno osebno ekspresijo misli in idej.

Vir: unsplash.com

Podjetje Levis Strauss & Co. je prvi kroj kavbojk ukrojilo leta 1873, danes pa je sinonim za “casual” modo za vse generacije – moške, ženske, otroke. Levi`sovi kosi izdelkov (ne samo obleke) se prodajajo povsod po svetu, v mnogih franšiznih trgovinah na frekventnih trgovskih in urbanih točkah – 110 držav po svetu z več kot 50.000 lokacijami je dovolj zgovoren podatek. V samem San Franciscu, Bruslju in Singapurju pa imajo zaposlenih preko 14.000 ljudi, ki skrbijo za strategijo, razvoj in pozicioniranje znamke.

Sleherna znamka zastopa vrednote in Levi`s daje v osredje sočutje, integriteto, izvirnost, pogum, posluh za ranljive skupine ljudi ter skrb za bolj trajnostno naravnan in zeleni planet. Slednja točka, vemo, je za aktualno oblačilno industrijo največji izziv. K priložnosti za boljši planet Levi`s vpeljuje različne rešitve, ki prispevajo k ohranitvi okolja, k čemur vabi tudi same zaposlene, da se v prizadevanjih in z idejami aktivno ter odgovorno vključujejo. Od leta 2016 tako pri podjetju Levi Strauss & co. skrbijo za novo vpeljane projekte s poslanstvom, kot so Screened Chemistry, Water<Less, Worker Well-being, Restricted Substances List, in druge projekte, ki v zastavljeni viziji poslovanja prispevajo k zdravemu planetu in boljši prihodnosti.

Promocija Levi`s je primarno ustoličena na invenciji prvih modrih kavbojk, v svojih bolj ali manj znanih oglasnih kampanjah pa je ta znamka znana predvsem po globalnemu osveščanju v okviru družbeno-odgovornih vsebin. Kot pionirko jo lahko navedemo v okviru kampanj HIV/AIDS. Že leta 1982 je Levi Strauss prispeval prvo donacijo v zvezi s HIV/aidsom, in sicer za prvo kliniko za AIDS na svetu, tj. klinika Kaposi v splošni bolnišnici San Francisco. Skozi leta in desetletja vlogo osveščanja in izobraževanja v zvezi HIV/AIDS-om redno nadaljuje in ostaja nespregledana. Modre kavbojke s prepoznavnim rdečim všitkom, ki ga krasi vtkan logotip, uspešno in vse dobro še naprej! Na še mnoge modre generacije modrih hlač in ostalih artiklov!

Vir: unsplash.com

Vir: Superbrands Worldwide.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.