Prve modre kavbojke.
Levi`s blagovna znamka pooseblja klasičen ameriški slog v oblačilni industriji. V nošenju jeansa je pravi čas na pravem mestu ujela pionirski duh nošenja tega materiala, od takrat je šla pot le še navzgor, dokler se ni ustoličila v priljubljene, iskane in “must-have” kavbojke. Ko v Sloveniji še ni bilo razmaha trgovin in klasičnega trženga kapitalizma ter smo prebivali v okviru večje socialistične države, se je romalo v Italijo po vsaj kos levisk; nujen kos jeans hlač v garderobi. Zgodba znamke Levi`s se je pričela kot neformalna uniforma pridnih, delovnih Kalifornijcev v modrih hlačah in se je kmalu razširila med vse skupine ljudi, ki poosebljajo neodvisnost in uporništvo. Tudi danes ostaja kot blagovna znamka mnogih generacij, ki v svoji sporočilnosti slavi individualnost, svobodo, suvereno osebno ekspresijo misli in idej.
Podjetje Levis Strauss & Co. je prvi kroj kavbojk ukrojilo leta 1873, danes pa je sinonim za “casual” modo za vse generacije – moške, ženske, otroke. Levi`sovi kosi izdelkov (ne samo obleke) se prodajajo povsod po svetu, v mnogih franšiznih trgovinah na frekventnih trgovskih in urbanih točkah – 110 držav po svetu z več kot 50.000 lokacijami je dovolj zgovoren podatek. V samem San Franciscu, Bruslju in Singapurju pa imajo zaposlenih preko 14.000 ljudi, ki skrbijo za strategijo, razvoj in pozicioniranje znamke.
Sleherna znamka zastopa vrednote in Levi`s daje v osredje sočutje, integriteto, izvirnost, pogum, posluh za ranljive skupine ljudi ter skrb za bolj trajnostno naravnan in zeleni planet. Slednja točka, vemo, je za aktualno oblačilno industrijo največji izziv. K priložnosti za boljši planet Levi`s vpeljuje različne rešitve, ki prispevajo k ohranitvi okolja, k čemur vabi tudi same zaposlene, da se v prizadevanjih in z idejami aktivno ter odgovorno vključujejo. Od leta 2016 tako pri podjetju Levi Strauss & co. skrbijo za novo vpeljane projekte s poslanstvom, kot so Screened Chemistry, Water<Less, Worker Well-being, Restricted Substances List, in druge projekte, ki v zastavljeni viziji poslovanja prispevajo k zdravemu planetu in boljši prihodnosti.
Promocija Levi`s je primarno ustoličena na invenciji prvih modrih kavbojk, v svojih bolj ali manj znanih oglasnih kampanjah pa je ta znamka znana predvsem po globalnemu osveščanju v okviru družbeno-odgovornih vsebin. Kot pionirko jo lahko navedemo v okviru kampanj HIV/AIDS. Že leta 1982 je Levi Strauss prispeval prvo donacijo v zvezi s HIV/aidsom, in sicer za prvo kliniko za AIDS na svetu, tj. klinika Kaposi v splošni bolnišnici San Francisco. Skozi leta in desetletja vlogo osveščanja in izobraževanja v zvezi HIV/AIDS-om redno nadaljuje in ostaja nespregledana. Modre kavbojke s prepoznavnim rdečim všitkom, ki ga krasi vtkan logotip, uspešno in vse dobro še naprej! Na še mnoge modre generacije modrih hlač in ostalih artiklov!
Vir: Superbrands Worldwide.