📅 20.09.2023

Prve modre kavbojke.

Levi`s blagovna znamka pooseblja klasičen ameriški slog v oblačilni industriji. V nošenju jeansa je pravi čas na pravem mestu ujela pionirski duh nošenja tega materiala, od takrat je šla pot le še navzgor, dokler se ni ustoličila v priljubljene, iskane in “must-have” kavbojke. Ko v Sloveniji še ni bilo razmaha trgovin in klasičnega trženga kapitalizma ter smo prebivali v okviru večje socialistične države, se je romalo v Italijo po vsaj kos levisk; nujen kos jeans hlač v garderobi. Zgodba znamke Levi`s se je pričela kot neformalna uniforma pridnih, delovnih Kalifornijcev v modrih hlačah in se je kmalu razširila med vse skupine ljudi, ki poosebljajo neodvisnost in uporništvo. Tudi danes ostaja kot blagovna znamka mnogih generacij, ki v svoji sporočilnosti slavi individualnost, svobodo, suvereno osebno ekspresijo misli in idej.

Vir: unsplash.com

Podjetje Levis Strauss & Co. je prvi kroj kavbojk ukrojilo leta 1873, danes pa je sinonim za “casual” modo za vse generacije – moške, ženske, otroke. Levi`sovi kosi izdelkov (ne samo obleke) se prodajajo povsod po svetu, v mnogih franšiznih trgovinah na frekventnih trgovskih in urbanih točkah – 110 držav po svetu z več kot 50.000 lokacijami je dovolj zgovoren podatek. V samem San Franciscu, Bruslju in Singapurju pa imajo zaposlenih preko 14.000 ljudi, ki skrbijo za strategijo, razvoj in pozicioniranje znamke.

Sleherna znamka zastopa vrednote in Levi`s daje v osredje sočutje, integriteto, izvirnost, pogum, posluh za ranljive skupine ljudi ter skrb za bolj trajnostno naravnan in zeleni planet. Slednja točka, vemo, je za aktualno oblačilno industrijo največji izziv. K priložnosti za boljši planet Levi`s vpeljuje različne rešitve, ki prispevajo k ohranitvi okolja, k čemur vabi tudi same zaposlene, da se v prizadevanjih in z idejami aktivno ter odgovorno vključujejo. Od leta 2016 tako pri podjetju Levi Strauss & co. skrbijo za novo vpeljane projekte s poslanstvom, kot so Screened Chemistry, Water<Less, Worker Well-being, Restricted Substances List, in druge projekte, ki v zastavljeni viziji poslovanja prispevajo k zdravemu planetu in boljši prihodnosti.

Promocija Levi`s je primarno ustoličena na invenciji prvih modrih kavbojk, v svojih bolj ali manj znanih oglasnih kampanjah pa je ta znamka znana predvsem po globalnemu osveščanju v okviru družbeno-odgovornih vsebin. Kot pionirko jo lahko navedemo v okviru kampanj HIV/AIDS. Že leta 1982 je Levi Strauss prispeval prvo donacijo v zvezi s HIV/aidsom, in sicer za prvo kliniko za AIDS na svetu, tj. klinika Kaposi v splošni bolnišnici San Francisco. Skozi leta in desetletja vlogo osveščanja in izobraževanja v zvezi HIV/AIDS-om redno nadaljuje in ostaja nespregledana. Modre kavbojke s prepoznavnim rdečim všitkom, ki ga krasi vtkan logotip, uspešno in vse dobro še naprej! Na še mnoge modre generacije modrih hlač in ostalih artiklov!

Vir: unsplash.com

Vir: Superbrands Worldwide.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja