PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KREATIVNE KAPSULE

Artboard 68

Begunci v novem mednarodnem muzeju FLUGT

Danska. Na mestu največjega begunskega taborišča iz druge svetovne vojne so odprli nov mednarodni muzej, FLUGT, plod dela artitekturnega biroja BIG-Bjarke Ingels Group in agencij Tinker Imagineers ter Experience design. Ob otvoritvi leta 2022 je bila prisotna tudi kraljica Margrethe II. Prostor ponuja unikatne izzive čustev in občutkov, od idejne zasnove do končne uporabniške izkušnje. Razstava upodablja osebne zgodbe o beguncih skozi čas, na načine pripovedne in oblikovalske izkušnje, kot je še nismo doživeli.

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb. Niso vse samo abstraktne številke in podatkovni prikazi, ustvarjanje pomenov o iskanju zatočišča in posledično doživetih čustev je nadvse zahtevna kreativno-izkustvena naloga, ki zahteva dobršno mero subtilnosti.

Ogromno maketo kot simulacijo nekdanjega taborišča so izdelali iz betona in jekla, od tu dalje pa obiskovalci pričnejo sprehod skozi gozd, ki ustvarja realističen vpogled v vsakodnevno življenje v taborišču. Možno si je ogledati tudi pokopališče in staro barako.

Osebne zgodovine beguncev ustvarjajo svojevrstni oblikovalski in družbeni moment, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni. Obenem tako zasnovani muzej predstavlja čudovit primer, da oblikovanje sporočilnosti v prostoru ponuja mnogotere možnosti za povezovanje in priložnosti za komuniciranje, ki jih nikoli ne zmanjka.

Vir slike: Mike Bink

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.