📅 09.11.2023

Begunci v novem mednarodnem muzeju FLUGT

Danska. Na mestu največjega begunskega taborišča iz druge svetovne vojne so odprli nov mednarodni muzej, FLUGT, plod dela artitekturnega biroja BIG-Bjarke Ingels Group in agencij Tinker Imagineers ter Experience design. Ob otvoritvi leta 2022 je bila prisotna tudi kraljica Margrethe II. Prostor ponuja unikatne izzive čustev in občutkov, od idejne zasnove do končne uporabniške izkušnje. Razstava upodablja osebne zgodbe o beguncih skozi čas, na načine pripovedne in oblikovalske izkušnje, kot je še nismo doživeli.

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb. Niso vse samo abstraktne številke in podatkovni prikazi, ustvarjanje pomenov o iskanju zatočišča in posledično doživetih čustev je nadvse zahtevna kreativno-izkustvena naloga, ki zahteva dobršno mero subtilnosti.

Ogromno maketo kot simulacijo nekdanjega taborišča so izdelali iz betona in jekla, od tu dalje pa obiskovalci pričnejo sprehod skozi gozd, ki ustvarja realističen vpogled v vsakodnevno življenje v taborišču. Možno si je ogledati tudi pokopališče in staro barako.

Osebne zgodovine beguncev ustvarjajo svojevrstni oblikovalski in družbeni moment, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni. Obenem tako zasnovani muzej predstavlja čudovit primer, da oblikovanje sporočilnosti v prostoru ponuja mnogotere možnosti za povezovanje in priložnosti za komuniciranje, ki jih nikoli ne zmanjka.

Vir slike: Mike Bink

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.