📅 09.11.2023

Begunci v novem mednarodnem muzeju FLUGT

Danska. Na mestu največjega begunskega taborišča iz druge svetovne vojne so odprli nov mednarodni muzej, FLUGT, plod dela artitekturnega biroja BIG-Bjarke Ingels Group in agencij Tinker Imagineers ter Experience design. Ob otvoritvi leta 2022 je bila prisotna tudi kraljica Margrethe II. Prostor ponuja unikatne izzive čustev in občutkov, od idejne zasnove do končne uporabniške izkušnje. Razstava upodablja osebne zgodbe o beguncih skozi čas, na načine pripovedne in oblikovalske izkušnje, kot je še nismo doživeli.

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb. Niso vse samo abstraktne številke in podatkovni prikazi, ustvarjanje pomenov o iskanju zatočišča in posledično doživetih čustev je nadvse zahtevna kreativno-izkustvena naloga, ki zahteva dobršno mero subtilnosti.

Ogromno maketo kot simulacijo nekdanjega taborišča so izdelali iz betona in jekla, od tu dalje pa obiskovalci pričnejo sprehod skozi gozd, ki ustvarja realističen vpogled v vsakodnevno življenje v taborišču. Možno si je ogledati tudi pokopališče in staro barako.

Osebne zgodovine beguncev ustvarjajo svojevrstni oblikovalski in družbeni moment, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni. Obenem tako zasnovani muzej predstavlja čudovit primer, da oblikovanje sporočilnosti v prostoru ponuja mnogotere možnosti za povezovanje in priložnosti za komuniciranje, ki jih nikoli ne zmanjka.

Vir slike: Mike Bink

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja