KLOPCA ZA BLOKOM: »POPOLNA IZGUBA ČASA«

Aktualno, Prispevki

📅 07.02.2022

Kje so časi, ko so se debate odvijale na klopcah za bloki stanovanjskih sosesk? No, saj se še. Pogovori v živo bodo še vedno ostajali tisti najbolj hvaležni prostori za avtentične in ekskluzivne izmenjave misli. Spet drugi domiselno orjejo ledine s posrečenimi pogruntavščinami na družbenih omrežjih. Twitter ob nedavno vpeljani možnosti t. i. “Spaces”, prostorov, omogoča platforme pogovorov v živo. Pred kratkim je tako zaživela #klopcazablokom, nova pogovorna oddaja, ki poteka v živo na Twitterju, vsak ponedeljek ob 20. 21. Je posebna, unikatna, posrečena, z gosti pa še toliko bolj.  Ekipa ustvarjalcev se je kreativno spomnila in dodala še bolj hudomušen pečat, slogan: “popolna izguba časa”. Bomo videli in poslušali še naprej, da ovržemo ta mit.

Klopca za blokom
vir slike: @klopcazablokom

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja