Kje so časi, ko so se debate odvijale na klopcah za bloki stanovanjskih sosesk? No, saj se še. Pogovori v živo bodo še vedno ostajali tisti najbolj hvaležni prostori za avtentične in ekskluzivne izmenjave misli. Spet drugi domiselno orjejo ledine s posrečenimi pogruntavščinami na družbenih omrežjih. Twitter ob nedavno vpeljani možnosti t. i. “Spaces”, prostorov, omogoča platforme pogovorov v živo. Pred kratkim je tako zaživela #klopcazablokom, nova pogovorna oddaja, ki poteka v živo na Twitterju, vsak ponedeljek ob 20. 21. Je posebna, unikatna, posrečena, z gosti pa še toliko bolj. Ekipa ustvarjalcev se je kreativno spomnila in dodala še bolj hudomušen pečat, slogan: “popolna izguba časa”. Bomo videli in poslušali še naprej, da ovržemo ta mit.
KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti
Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.
0 komentarjev