KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

Prispevki

📅 10.03.2021

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču. A kje leži tista temeljna razlika med plašnimi in prodajno neučinkovitimi blagovnimi znamkami ter glasnimi in dominantnimi vodji tropa, ki na svojem trgu sami določajo pravila igre?

Najglasnejši čutijo

Najbolj uspešni so naredili premik od tehničnega in za prodajno komunikacijo hladnega »razumem« do s čustvi nabitega in komunikacijsko življenjskega, a hkrati večplastnega »čutim«. Vprašali so se, kakšna čustva vzbuja njihova blagovna znamka pri kupcih, konkurenci, partnerjih in drugih, ter kakšna čustva zares želijo vzbujati? Je to ponos premijskih segmentov ali družinska toplina, na katero stavijo številne blagovne znamke v segmentu FMCG, ali pa čisto poseben čustveni naboj, ki odgovarja čutenju njihove izbrane ciljne javnosti?

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

Lidl je Superbrand

Lidl je Superbrand

Ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.

Generali je Superbrand

Generali je Superbrand

Ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.

BRANJE: Iz domače knjižnice Ines Markovčič

BRANJE: Iz domače knjižnice Ines Markovčič

Alex Inkeles: National Character. Zgodovina proučevanja nacionalnega karakterja je odeta v v kontekst okdkrivanja pomenov, reprezentacij, metafor, ki (re)producirajo inačico družbene realnosti v specifičnih zgodovinskih situacijah ali časovnih obdobjih. Podobno je z diskurzi tržnih znamk in kot take jih velja tudi kritično proučevati.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja