KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

Prispevki

📅 10.03.2021

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču. A kje leži tista temeljna razlika med plašnimi in prodajno neučinkovitimi blagovnimi znamkami ter glasnimi in dominantnimi vodji tropa, ki na svojem trgu sami določajo pravila igre?

Najglasnejši čutijo

Najbolj uspešni so naredili premik od tehničnega in za prodajno komunikacijo hladnega »razumem« do s čustvi nabitega in komunikacijsko življenjskega, a hkrati večplastnega »čutim«. Vprašali so se, kakšna čustva vzbuja njihova blagovna znamka pri kupcih, konkurenci, partnerjih in drugih, ter kakšna čustva zares želijo vzbujati? Je to ponos premijskih segmentov ali družinska toplina, na katero stavijo številne blagovne znamke v segmentu FMCG, ali pa čisto poseben čustveni naboj, ki odgovarja čutenju njihove izbrane ciljne javnosti?

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija, četrtič

Superbrands Slovenija, četrtič

Druga faza Superbrands metodologije je v aktivaciji strokovnega sveta Superbrands Slovenija, ki se dnevno ukvarja z razvojem vrhunskih znamk in/ali se poklicno srečuje z njimi. Vsak član je strokovnjak na svojem področju.

Superbrands Global

Superbrands Global

Globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim znamkam, deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 različnih kontinentih.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja