Druga faza Superbrands metodologije je sestava 25-članskega strokovnega sveta Superbrands Slovenija, ki se dnevno ukvarja z razvojem vrhunskih blagovnih znamk in/ali se poklicno srečuje z njimi.
Vsak član je strokovnjak na svojem področju. Boško Praštalo se pri sestavi strokovnega sveta vedno potrudi, da je dovolj raznolik in pokriva strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije Superbrands. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako blagovno znamko oceniti le z eno oceno.
JAKŠA MAGANIĆ
Direktor prodaje
Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o.
ŠPELA ŽITKO
Direktorica Marketinga
Skupina Pivka – Delamaris
TOMAŽ SEMIČ
Marketing manager
Samsung Slovenija
JAKA KLADNIK
Digital Marketing Manager
Better
METKA KEJŽAR
Vodja marketinga in odnosov z javnostmi
Autocommerce – zastopnik za vozila Mercedes-Benz v Sloveniji
MATJAŽ BUTARA
Direktor – Upravljanje potenciala
Big Bang
VALERIJA PREVOLŠEK
Direktorica
Pristop Media
ALJAŽ PEKLAJ
Partner/Direktor naročnikov
beglobal agency
DOMEN ROZMAN
Direktor
Dunking Devils Studios
TOMAŽ OŠTIR
Vodja službe za marketing in odnose z javnostmi.
GEN-I
ALENKA VIDIC P.
Direktorica komunikacijske skupine
o28, komunikacijska skupina
LARA BERLEC
Direktorica sektorja Marketing – Komunikacije
SKB banka
URŠKA PLAVČAK
Vodja marketinga za Slovenijo
Studio Moderna
INESA GROBLER
Vodja marketinga in odnosov z javnostjo
Medex d.o.o.
SIMON DRAGANIČ
Vodja marketinga Slovenija & Hrvaška
Hervis
MARKO CEROVŠEK
Vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe
Atlantic Grupa
ANŽE HERBST
Direktor in so-ustanovitelj
AM Agencija
SANELA DMITROVIĆ
Direktorica Marketinga
Podravka
GORAN ŽARIĆ
Direktor službe kontaktno asistenčnega centra
Zavarovalnica Sava
ROBERT DEŽMAN
Vodja marketinga
OMV SLOVENIJA D.O.O.
VIKTORIJA RADOJEVIČ MAVRIČ
Izvršna direktorica marketinga Mercator grupe
MERCATOR D.D.
URBAN KORENJAK
Direktor trženja
EUROPLAKAT D.O.O.
DINO ZUPANČIČ
Direktor in partner
AGENCIJA 101 D.O.O.
DIVNA BRKIČ HENDRICKX
Direktorica
KLIPING D.O.O.
DARJA BREČKO POŽENEL
Direktorica
DBP – BRAND DESIGN STUDIO
0 komentarjev