Superbrands Slovenija, četrtič

Aktualno, Prispevki

📅 03.08.2021

Druga faza Superbrands metodologije je sestava 25-članskega strokovnega sveta Superbrands Slovenija, ki se dnevno ukvarja z razvojem vrhunskih blagovnih znamk in/ali se poklicno srečuje z njimi.

Vsak član je strokovnjak na svojem področju. Boško Praštalo se pri sestavi strokovnega sveta vedno potrudi, da je dovolj raznolik in pokriva strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije Superbrands. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako blagovno znamko oceniti le z eno oceno.

JAKŠA MAGANIĆ
Direktor prodaje
Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o.

ŠPELA ŽITKO
Direktorica Marketinga
Skupina Pivka – Delamaris

TOMAŽ SEMIČ
Marketing manager
Samsung Slovenija

JAKA KLADNIK
Digital Marketing Manager
Better

METKA KEJŽAR
Vodja marketinga in odnosov z javnostmi
Autocommerce – zastopnik za vozila Mercedes-Benz v Sloveniji

MATJAŽ BUTARA
Direktor – Upravljanje potenciala
Big Bang

VALERIJA PREVOLŠEK
Direktorica
Pristop Media

ALJAŽ PEKLAJ
Partner/Direktor naročnikov
beglobal agency

DOMEN ROZMAN
Direktor
Dunking Devils Studios

TOMAŽ OŠTIR
Vodja službe za marketing in odnose z javnostmi.
GEN-I

ALENKA VIDIC P.
Direktorica komunikacijske skupine
o28, komunikacijska skupina

LARA BERLEC
Direktorica sektorja Marketing – Komunikacije
SKB banka

URŠKA PLAVČAK
Vodja marketinga za Slovenijo
Studio Moderna

INESA GROBLER
Vodja marketinga in odnosov z javnostjo
Medex d.o.o.

SIMON DRAGANIČ
Vodja marketinga Slovenija & Hrvaška
Hervis

MARKO CEROVŠEK
Vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe
Atlantic Grupa

ANŽE HERBST
Direktor in so-ustanovitelj
AM Agencija

SANELA DMITROVIĆ
Direktorica Marketinga
Podravka

GORAN ŽARIĆ
Direktor službe kontaktno asistenčnega centra
Zavarovalnica Sava

ROBERT DEŽMAN
Vodja marketinga
OMV SLOVENIJA D.O.O.

VIKTORIJA RADOJEVIČ MAVRIČ
Izvršna direktorica marketinga Mercator grupe
MERCATOR D.D.

URBAN KORENJAK
Direktor trženja
EUROPLAKAT D.O.O.

DINO ZUPANČIČ
Direktor in partner
AGENCIJA 101 D.O.O.

DIVNA BRKIČ HENDRICKX
Direktorica
KLIPING D.O.O.

DARJA BREČKO POŽENEL
Direktorica
DBP – BRAND DESIGN STUDIO

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja