PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Superbrands Slovenija, četrtič

superbrands

Druga faza Superbrands metodologije je sestava 25-članskega strokovnega sveta Superbrands Slovenija, ki se dnevno ukvarja z razvojem vrhunskih blagovnih znamk in/ali se poklicno srečuje z njimi.

Vsak član je strokovnjak na svojem področju. Boško Praštalo se pri sestavi strokovnega sveta vedno potrudi, da je dovolj raznolik in pokriva strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije Superbrands. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako blagovno znamko oceniti le z eno oceno.

JAKŠA MAGANIĆ
Direktor prodaje
Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o.

ŠPELA ŽITKO
Direktorica Marketinga
Skupina Pivka – Delamaris

TOMAŽ SEMIČ
Marketing manager
Samsung Slovenija

JAKA KLADNIK
Digital Marketing Manager
Better

METKA KEJŽAR
Vodja marketinga in odnosov z javnostmi
Autocommerce – zastopnik za vozila Mercedes-Benz v Sloveniji

MATJAŽ BUTARA
Direktor – Upravljanje potenciala
Big Bang

VALERIJA PREVOLŠEK
Direktorica
Pristop Media

ALJAŽ PEKLAJ
Partner/Direktor naročnikov
beglobal agency

DOMEN ROZMAN
Direktor
Dunking Devils Studios

TOMAŽ OŠTIR
Vodja službe za marketing in odnose z javnostmi.
GEN-I

ALENKA VIDIC P.
Direktorica komunikacijske skupine
o28, komunikacijska skupina

LARA BERLEC
Direktorica sektorja Marketing – Komunikacije
SKB banka

URŠKA PLAVČAK
Vodja marketinga za Slovenijo
Studio Moderna

INESA GROBLER
Vodja marketinga in odnosov z javnostjo
Medex d.o.o.

SIMON DRAGANIČ
Vodja marketinga Slovenija & Hrvaška
Hervis

MARKO CEROVŠEK
Vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe
Atlantic Grupa

ANŽE HERBST
Direktor in so-ustanovitelj
AM Agencija

SANELA DMITROVIĆ
Direktorica Marketinga
Podravka

GORAN ŽARIĆ
Direktor službe kontaktno asistenčnega centra
Zavarovalnica Sava

ROBERT DEŽMAN
Vodja marketinga
OMV SLOVENIJA D.O.O.

VIKTORIJA RADOJEVIČ MAVRIČ
Izvršna direktorica marketinga Mercator grupe
MERCATOR D.D.

URBAN KORENJAK
Direktor trženja
EUROPLAKAT D.O.O.

DINO ZUPANČIČ
Direktor in partner
AGENCIJA 101 D.O.O.

DIVNA BRKIČ HENDRICKX
Direktorica
KLIPING D.O.O.

DARJA BREČKO POŽENEL
Direktorica
DBP – BRAND DESIGN STUDIO

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.