Superbrands Slovenija, četrtič

Aktualno, Prispevki

📅 03.08.2021

Druga faza Superbrands metodologije je sestava 25-članskega strokovnega sveta Superbrands Slovenija, ki se dnevno ukvarja z razvojem vrhunskih blagovnih znamk in/ali se poklicno srečuje z njimi.

Vsak član je strokovnjak na svojem področju. Boško Praštalo se pri sestavi strokovnega sveta vedno potrudi, da je dovolj raznolik in pokriva strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije Superbrands. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako blagovno znamko oceniti le z eno oceno.

JAKŠA MAGANIĆ
Direktor prodaje
Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o.

ŠPELA ŽITKO
Direktorica Marketinga
Skupina Pivka – Delamaris

TOMAŽ SEMIČ
Marketing manager
Samsung Slovenija

JAKA KLADNIK
Digital Marketing Manager
Better

METKA KEJŽAR
Vodja marketinga in odnosov z javnostmi
Autocommerce – zastopnik za vozila Mercedes-Benz v Sloveniji

MATJAŽ BUTARA
Direktor – Upravljanje potenciala
Big Bang

VALERIJA PREVOLŠEK
Direktorica
Pristop Media

ALJAŽ PEKLAJ
Partner/Direktor naročnikov
beglobal agency

DOMEN ROZMAN
Direktor
Dunking Devils Studios

TOMAŽ OŠTIR
Vodja službe za marketing in odnose z javnostmi.
GEN-I

ALENKA VIDIC P.
Direktorica komunikacijske skupine
o28, komunikacijska skupina

LARA BERLEC
Direktorica sektorja Marketing – Komunikacije
SKB banka

URŠKA PLAVČAK
Vodja marketinga za Slovenijo
Studio Moderna

INESA GROBLER
Vodja marketinga in odnosov z javnostjo
Medex d.o.o.

SIMON DRAGANIČ
Vodja marketinga Slovenija & Hrvaška
Hervis

MARKO CEROVŠEK
Vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe
Atlantic Grupa

ANŽE HERBST
Direktor in so-ustanovitelj
AM Agencija

SANELA DMITROVIĆ
Direktorica Marketinga
Podravka

GORAN ŽARIĆ
Direktor službe kontaktno asistenčnega centra
Zavarovalnica Sava

ROBERT DEŽMAN
Vodja marketinga
OMV SLOVENIJA D.O.O.

VIKTORIJA RADOJEVIČ MAVRIČ
Izvršna direktorica marketinga Mercator grupe
MERCATOR D.D.

URBAN KORENJAK
Direktor trženja
EUROPLAKAT D.O.O.

DINO ZUPANČIČ
Direktor in partner
AGENCIJA 101 D.O.O.

DIVNA BRKIČ HENDRICKX
Direktorica
KLIPING D.O.O.

DARJA BREČKO POŽENEL
Direktorica
DBP – BRAND DESIGN STUDIO

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.