KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

Prispevki

📅 10.03.2021

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču. A kje leži tista temeljna razlika med plašnimi in prodajno neučinkovitimi blagovnimi znamkami ter glasnimi in dominantnimi vodji tropa, ki na svojem trgu sami določajo pravila igre?

Najglasnejši čutijo

Najbolj uspešni so naredili premik od tehničnega in za prodajno komunikacijo hladnega »razumem« do s čustvi nabitega in komunikacijsko življenjskega, a hkrati večplastnega »čutim«. Vprašali so se, kakšna čustva vzbuja njihova blagovna znamka pri kupcih, konkurenci, partnerjih in drugih, ter kakšna čustva zares želijo vzbujati? Je to ponos premijskih segmentov ali družinska toplina, na katero stavijo številne blagovne znamke v segmentu FMCG, ali pa čisto poseben čustveni naboj, ki odgovarja čutenju njihove izbrane ciljne javnosti?

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

SUPER ZNAMKA DOGODEK

SUPER ZNAMKA DOGODEK

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v...

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

Facebookova platforma za digitalno izobraževanje »Get Digital« je odslej na voljo tudi v Sloveniji. Get Digital obsega celovit učni načrt za...

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja