Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Izšla je 2. številka revije Super Znamka. Želimo vam prijetno listanje:

Tokratna osrednja tema revije je OSEBNOST.

Iz vsebine prve številke:

UVODNIK

  • Boško Praštalo
  • Ines Markovčič

TRG

Lokalne novice

  • Medexove Bzz bzz igrice
  • Spar nadaljuje z ekologičnim
  • Celovita prenova embalaž Argeta
  • Turizem Ljubljana k izboljšanju kondicije turizma

Globalne novice

  • Nissan združil avtodom s pisarno
  • Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj
  • Slušalke Apple AirPods Max
  • Lojalnost ceni ali znamki

Trendi

  • Električno vs. neelektrično

Lokalni navdih

  • D’Cekar

Globalni navdih

  • Converse

TEMA

Osrednja tema

  • Osebnost znamk
  • Osebnost znamke v času, ko so vrednote postale vrednota
  • Znamka brez osebnosti je kot zgodba brez junaka
  • Teal podjetja

INTERVJU

Kaj pravi

  • Matija Šinigoj (Incom Leone)

Kaj pravita

  • Aljaž Peklaj (beglobal) in Anže Herbst(AM agencija)

Messvju

  • Petra Košir (Image Management)

STROKA

Pogledi na temo

  • Osebnost znamk

Kolumna

  • Kaj imamo skupnega s klanom Kardashian, D. Trumpom in J. Bezosom?
  • Blagovna znamka – Kdo ali kaj sem?

DRUŽBENO & DRUŽABNO

Profil znanega potrošnika

  • Ana Praznik

Znanje

  • Bodite “vklopljeni”
  • “Posebno” leto 2020
  • Akademija United POP
  • Psihološki motivi obnašanja potrošnikov na spletu

Digital

  • Primer Hartmann
  • Video strategija za B2B podjetja

Znamka v glasbeni industriji

  • Evrovizija

Mreža Superbrands

  • Superbrands Slovenija
  • Izbor 2021 – prva štirinajsterica
  • Superbrands Global

Legenda

  • McDonald’s

Branje

  • Alex Inkeles: National Character

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).