📅 23.06.2021

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v katerem smo naše goste popeljali skozi revijo in predstavili ekipo. Po nagovoru Boška Praštalo  – ustanovitelja Super Znamke, je sledila mini okrogla miza s prav posebnimi gosti, ki jo je vodila urednica revije Ines Markovčič. Prvi del dogodka smo zaključili z navdihujočimi mislimi za naprej in se v drugem delu sprostili na terasi ob kulinaričnih presežkih in koktejlih z Johnnie Walker viskijem in Medex kolagenom in medom.

Zahvalili bi se vsem gostom in sodelujočim za udeležbo ter prijetno vzdušje. Verjamemo, da bomo ob uspešnih zgodbah, ki jih pišejo znamke, tudi mi ustvarjali in delili vsebine, katere boste še naprej prebirali v naši reviji.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja