Barcaffè je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
📅 02.08.2021

Zgodbe znamk, ki so se uvrstile v letošnji izbor Superbrands Slovenija, bomo v mesecu avgustu razprli in predstavili, podrobneje pa tudi obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra. Otvoritev pričenjamo po abecednem vrstnem redu, prva znamka je Barcaffè.

Barcaffè je superbrand, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec. Minulo leto je znamka praznovala odličnih 50 let in kardinalsko rdeča embalaža kave v 100-gramskem pakiranju, ki je sicer nastala čisto pomotoma, je še danes impozantna.

Po več kot petih desetletjih ostaja Barcaffè priljubljena kava v našem širšem prostoru, saj še vedno prepriča s svojo kakovostjo ter s svojim značilnim vonjem in okusom. Skozi zgodovino ustvarjanja te priljubljene kavne mešanice sta bila strokovnost in kakovost vselej glavno vodilo, v ozadju pa čudovita ekipa ljudi, ki so z odprtimi idejami skrbeli za snovanje premišljene recepture in degustacije. Z vidika celotnega procesa produkcije v pražarni pa velja še posebej izpostaviti, da se je zgodba Barcaffèja najprej pričela z oblikovanjem recepture in šele nato nadaljevala v iskanju kave zanjo. Tako so dosegli želeno raven kakovosti izdelka in značilen okus Barcaffèja. Ta praksa pomembno potrjuje dejstvo, ki ga tudi skozi revijo Super Znamka v pogovoru s sogovorniki navdihujoče vsakič znova obnovimo: najprej dobra zgodba/koncept/esenca, šele nato vse ostalo (snovanje produkcije, postavljanje ekipe …).

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.