Zgodbe znamk, ki so se uvrstile v letošnji izbor Superbrands Slovenija, bomo v mesecu avgustu razprli in predstavili, podrobneje pa tudi obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra. Otvoritev pričenjamo po abecednem vrstnem redu, prva znamka je Barcaffè.
Barcaffè je superbrand, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec. Minulo leto je znamka praznovala odličnih 50 let in kardinalsko rdeča embalaža kave v 100-gramskem pakiranju, ki je sicer nastala čisto pomotoma, je še danes impozantna.
Po več kot petih desetletjih ostaja Barcaffè priljubljena kava v našem širšem prostoru, saj še vedno prepriča s svojo kakovostjo ter s svojim značilnim vonjem in okusom. Skozi zgodovino ustvarjanja te priljubljene kavne mešanice sta bila strokovnost in kakovost vselej glavno vodilo, v ozadju pa čudovita ekipa ljudi, ki so z odprtimi idejami skrbeli za snovanje premišljene recepture in degustacije. Z vidika celotnega procesa produkcije v pražarni pa velja še posebej izpostaviti, da se je zgodba Barcaffèja najprej pričela z oblikovanjem recepture in šele nato nadaljevala v iskanju kave zanjo. Tako so dosegli želeno raven kakovosti izdelka in značilen okus Barcaffèja. Ta praksa pomembno potrjuje dejstvo, ki ga tudi skozi revijo Super Znamka v pogovoru s sogovorniki navdihujoče vsakič znova obnovimo: najprej dobra zgodba/koncept/esenca, šele nato vse ostalo (snovanje produkcije, postavljanje ekipe …).
0 komentarjev