PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Barcaffè je Superbrand

barcaffe

Zgodbe znamk, ki so se uvrstile v letošnji izbor Superbrands Slovenija, bomo v mesecu avgustu razprli in predstavili, podrobneje pa tudi obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra. Otvoritev pričenjamo po abecednem vrstnem redu, prva znamka je Barcaffè.

Barcaffè je superbrand, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec. Minulo leto je znamka praznovala odličnih 50 let in kardinalsko rdeča embalaža kave v 100-gramskem pakiranju, ki je sicer nastala čisto pomotoma, je še danes impozantna.

Po več kot petih desetletjih ostaja Barcaffè priljubljena kava v našem širšem prostoru, saj še vedno prepriča s svojo kakovostjo ter s svojim značilnim vonjem in okusom. Skozi zgodovino ustvarjanja te priljubljene kavne mešanice sta bila strokovnost in kakovost vselej glavno vodilo, v ozadju pa čudovita ekipa ljudi, ki so z odprtimi idejami skrbeli za snovanje premišljene recepture in degustacije. Z vidika celotnega procesa produkcije v pražarni pa velja še posebej izpostaviti, da se je zgodba Barcaffèja najprej pričela z oblikovanjem recepture in šele nato nadaljevala v iskanju kave zanjo. Tako so dosegli želeno raven kakovosti izdelka in značilen okus Barcaffèja. Ta praksa pomembno potrjuje dejstvo, ki ga tudi skozi revijo Super Znamka v pogovoru s sogovorniki navdihujoče vsakič znova obnovimo: najprej dobra zgodba/koncept/esenca, šele nato vse ostalo (snovanje produkcije, postavljanje ekipe …).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.