PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Big Bang je Superbrand

image-067

Big Bang se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Podjetje Big Bang, d. o. o. z mrežo 18 trgovin na slovenskem trgu predstavlja največjega ponudnika avdio-vizualnih izdelkov in računalništva s tržnimi deleži, ki segajo od 30 % in vse do 60 %. Najpomembnejši trg družbe Big Bang je slovenski, ki obsega 90,3 % deleža vse prodaje.

Ključna usmeritev Big Banga kot trgovca specialista za prodajo zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov z večkanalnim pristopom je, da stremi s ponudbo k novostim, specializaciji, nadgradnji in dovolj veliki širini, ki je zanimiva za slovenskega in tujega kupca. V času epidemije, ko smo bili zaprti kar 13 tednov, je ključno vlogo prevzela spletna prodaja in uspešno delo na številnih projektih digitalizacije se je izkazalo za ključno. Odlično je vzpostavil nove kategorije e-mobilnost, šport in zdravje: pospešeno je razvijal tudi nove storitve ter kot prvi trgovec pri nas uvedel video svetovanje in prodajo. Spletna prodaja je v lanskem letu dosegla rekordne vrednosti, istočasno pa so v minulem letu (izzivov polnem na račun epidemije) pohvalno odprli dve novi trgovini, nekatere obstoječe (kar 7) pa prenovili.

V mesecu juniju je Big Bang odprl najnovejšo in najmodernejšo poslovalnico v Sloveniji in regiji. V ljubljanski BTC poslovalnici bodo lahko kupci spoznavali trende na področju tehnologij, preverili najširšo ponudbo izdelkov najboljših blagovnih znamk, uživali v izjemnem zvoku in sliki; navdušili jih bodo tudi z modernimi in povezljivimi gospodinjskimi aparati. V njej je svoje mesto v fizičnem svetu dobila tudi slovenska virtualna skupnost gamerjev, ki bodo lahko svoje spretnosti predstavili v Game Gang areni.

Bravo Big Bang za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.