Big Bang je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ostaja slovenski kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
📅 09.08.2021

Big Bang se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Podjetje Big Bang, d. o. o. z mrežo 18 trgovin na slovenskem trgu predstavlja največjega ponudnika avdio-vizualnih izdelkov in računalništva s tržnimi deleži, ki segajo od 30 % in vse do 60 %. Najpomembnejši trg družbe Big Bang je slovenski, ki obsega 90,3 % deleža vse prodaje.

Ključna usmeritev Big Banga kot trgovca specialista za prodajo zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov z večkanalnim pristopom je, da stremi s ponudbo k novostim, specializaciji, nadgradnji in dovolj veliki širini, ki je zanimiva za slovenskega in tujega kupca. V času epidemije, ko smo bili zaprti kar 13 tednov, je ključno vlogo prevzela spletna prodaja in uspešno delo na številnih projektih digitalizacije se je izkazalo za ključno. Odlično je vzpostavil nove kategorije e-mobilnost, šport in zdravje: pospešeno je razvijal tudi nove storitve ter kot prvi trgovec pri nas uvedel video svetovanje in prodajo. Spletna prodaja je v lanskem letu dosegla rekordne vrednosti, istočasno pa so v minulem letu (izzivov polnem na račun epidemije) pohvalno odprli dve novi trgovini, nekatere obstoječe (kar 7) pa prenovili.

V mesecu juniju je Big Bang odprl najnovejšo in najmodernejšo poslovalnico v Sloveniji in regiji. V ljubljanski BTC poslovalnici bodo lahko kupci spoznavali trende na področju tehnologij, preverili najširšo ponudbo izdelkov najboljših blagovnih znamk, uživali v izjemnem zvoku in sliki; navdušili jih bodo tudi z modernimi in povezljivimi gospodinjskimi aparati. V njej je svoje mesto v fizičnem svetu dobila tudi slovenska virtualna skupnost gamerjev, ki bodo lahko svoje spretnosti predstavili v Game Gang areni.

Bravo Big Bang za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja