Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Goodbye To Yesterday

Aktualno, Prispevki

📅 06.08.2021

Goodbye To Yesterday (Estonija 2015)
»Moje oči so bile zaprte, vendar je bil um buden«.

To je le en verz te globoko izpovedne ljubezenske pesmi in ga v nadaljevanju reflektiram v luči razmisleka delovanja znamk. Dobre zgodbe znamk so tiste, ki uspejo zaposlovati misli, um, delovanje posameznikov tudi potem, ko so odklopljeni od klasičnih zaznav promocijskih in oglasnih sporočil. Ko se dotaknejo in vplivajo na delovanje, obnašanje, identifikacijo, diferenciacijo, univerzalizacijo ali reinvencijo odnosov, slogov, navad.

Rosno mlada Estonca, Stig Rästa in Elina Born, sta s svojim glasbenim nastopom in minimalistično prezenco želela vzbuditi barvo čustev, ki se dotaknejo, in na koncu znova pritrdijo, da se nasprotja le privlačijo.

Običajno ne regairam na klasično osladne ljubezenske pesmi na prvo žogo, a prav njuna se mi zdi, da je po lepem času prišla kot sodobna klasika, ki bo ostala, morda (upam) tudi kot brezčasna. Seveda je to zgolj moje subjektivno mnenje, a glede na to, da sem že desetletja ljubiteljica izbora Evrovizija, se vendarle pri nekaterih ocenah ne zmotim. Nikoli o pesmih, ki se predstavljajo, ne prebiram ali jih poslušam na zalogo. Vselej se prepustim prvemu poslušanju/vtisu (na izboru) in na osnovi tega potem trzam in raziskujem dalje.

V Sloveniji sta najbrž redko komu (po)znana, mnogo več so ju vrtele radijske postaje drugih držav, pa vendarle, vsebina in spev njune pesmi odpira polje možne identifikacije z bolečino v ljubezni, s katero se lahko marsikdo zlije, poistoveti; tudi tisti, ki so v srečnem ljubezenskem odnosu.

Njuna spontana kemija in teatralni nastop, ki se premišljeno odraža tudi v uradnem spotu za to pesem, se dotakneta in prepričata. Začetni beati pesmi, romantični neo-noir elementi, ki se pritanjeno vrivajo v klasično ljubezensko ranljivo pripoved, izpoved, bi zlahka delovali tudi v kakšnem tv oglasu (morda kakšnem bolj družbeno-kritičnem, saj v delih zaobjema tudi nasilje, ali pa klasično kulinaričnem – njeno odločno in trpeče rezanje čebule ali pitje vina iz fino steklenega kozarca… tukaj se drznem izpostaviti, kako lahko konteksti klasičnih prehrambenih žanrov, običajno prezentirani v barvitih in srečnih kontekstih,  zanimivo funkcionirajo tudi v malce drugačnih fragmentih).

Pesem Goodbye To Yesterday osvetljuje očitek partnerice, zakaj je ni zbudil … Zakaj me nisi zbudil? Nisem te želel zbuditi. … Moja ljubezen ne bo nikoli dovolj. … Prepričana sem, da bi te pri tem vendarle ustavila. … Morda. Nikoli se ne želimo preveč zbuditi ali zbuditi koga drugega, da (ne) bi odšli … ali znova rekli adijo, včeraj.Kakorkoli. Pesem pušča prosto interpretacijo in osebni premislek. Vabljeni k poslušanju.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja