Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Goodbye To Yesterday

Aktualno, Prispevki

📅 06.08.2021

Goodbye To Yesterday (Estonija 2015)
»Moje oči so bile zaprte, vendar je bil um buden«.

To je le en verz te globoko izpovedne ljubezenske pesmi in ga v nadaljevanju reflektiram v luči razmisleka delovanja znamk. Dobre zgodbe znamk so tiste, ki uspejo zaposlovati misli, um, delovanje posameznikov tudi potem, ko so odklopljeni od klasičnih zaznav promocijskih in oglasnih sporočil. Ko se dotaknejo in vplivajo na delovanje, obnašanje, identifikacijo, diferenciacijo, univerzalizacijo ali reinvencijo odnosov, slogov, navad.

Rosno mlada Estonca, Stig Rästa in Elina Born, sta s svojim glasbenim nastopom in minimalistično prezenco želela vzbuditi barvo čustev, ki se dotaknejo, in na koncu znova pritrdijo, da se nasprotja le privlačijo.

Običajno ne regairam na klasično osladne ljubezenske pesmi na prvo žogo, a prav njuna se mi zdi, da je po lepem času prišla kot sodobna klasika, ki bo ostala, morda (upam) tudi kot brezčasna. Seveda je to zgolj moje subjektivno mnenje, a glede na to, da sem že desetletja ljubiteljica izbora Evrovizija, se vendarle pri nekaterih ocenah ne zmotim. Nikoli o pesmih, ki se predstavljajo, ne prebiram ali jih poslušam na zalogo. Vselej se prepustim prvemu poslušanju/vtisu (na izboru) in na osnovi tega potem trzam in raziskujem dalje.

V Sloveniji sta najbrž redko komu (po)znana, mnogo več so ju vrtele radijske postaje drugih držav, pa vendarle, vsebina in spev njune pesmi odpira polje možne identifikacije z bolečino v ljubezni, s katero se lahko marsikdo zlije, poistoveti; tudi tisti, ki so v srečnem ljubezenskem odnosu.

Njuna spontana kemija in teatralni nastop, ki se premišljeno odraža tudi v uradnem spotu za to pesem, se dotakneta in prepričata. Začetni beati pesmi, romantični neo-noir elementi, ki se pritanjeno vrivajo v klasično ljubezensko ranljivo pripoved, izpoved, bi zlahka delovali tudi v kakšnem tv oglasu (morda kakšnem bolj družbeno-kritičnem, saj v delih zaobjema tudi nasilje, ali pa klasično kulinaričnem – njeno odločno in trpeče rezanje čebule ali pitje vina iz fino steklenega kozarca… tukaj se drznem izpostaviti, kako lahko konteksti klasičnih prehrambenih žanrov, običajno prezentirani v barvitih in srečnih kontekstih,  zanimivo funkcionirajo tudi v malce drugačnih fragmentih).

Pesem Goodbye To Yesterday osvetljuje očitek partnerice, zakaj je ni zbudil … Zakaj me nisi zbudil? Nisem te želel zbuditi. … Moja ljubezen ne bo nikoli dovolj. … Prepričana sem, da bi te pri tem vendarle ustavila. … Morda. Nikoli se ne želimo preveč zbuditi ali zbuditi koga drugega, da (ne) bi odšli … ali znova rekli adijo, včeraj.Kakorkoli. Pesem pušča prosto interpretacijo in osebni premislek. Vabljeni k poslušanju.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.