Generali je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
📅 09.08.2021

Generali se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Generali d. d. je največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali, enega največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja evropske zavarovalnice. Delovanje in ugled zavarovalniške Skupine Generali temelji na tradiciji in bogatih mednarodnih skoraj 200-letnih izkušnjah. Z več kot 72.000 zaposlenimi, ki skrbijo za 65,9 milijonov strank, ima Skupina vodilni položaj v Evropi in je čedalje bolj prisotna tudi v Aiziji in Latinski Ameriki. Na domačem, slovenskem trgu Generali deluje skoraj četrt stoletja in se umešča v vrh slovenskega zavarovalništva.

S celovitim naborom zavarovalno-finančnih produktov Generali skrbi za varnost posameznikov, družin in njihovega premoženja. Pri razvoju sledi svoji strategiji in jo prilagaja svetovnim trendom, pri čemer si prizadeva in spodbuja trajnostni razvoj. Kontinuiramo meri in izboljšuje svoje poslovne procese za zagotavljanje zadovoljstva strank. Tradicionalno osebno svetovanje uspešno dopolnjuje z digitalnim pristopom in tako ohranja “večkanalno” izkušnjo.

V času epidemije novega korona virusa je zavarovalnica še več pozornosti posvetila varnosti zavarovancev. Dodatno je razvila zdravstvena zavarovanja in jim ponudila kritje v primeru obolelosti s covid-19, ki ga je junija 2021 dodala še k vsem turističnim zavarovanjem.

Zavarovalnica vsak dan udejanja svoje vrednote: pri svojem delu se drži dogovorov, spoštuje sodelavce, podpira širšo skupnost, odprta je za drugačne poglede in nove rešitve.

Bravo Generali za kraljevanje v navadah slovenskih potrošnikov, vse dobro še naprej.

generali

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.