Generali je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
📅 09.08.2021

Generali se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Generali d. d. je največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali, enega največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja evropske zavarovalnice. Delovanje in ugled zavarovalniške Skupine Generali temelji na tradiciji in bogatih mednarodnih skoraj 200-letnih izkušnjah. Z več kot 72.000 zaposlenimi, ki skrbijo za 65,9 milijonov strank, ima Skupina vodilni položaj v Evropi in je čedalje bolj prisotna tudi v Aiziji in Latinski Ameriki. Na domačem, slovenskem trgu Generali deluje skoraj četrt stoletja in se umešča v vrh slovenskega zavarovalništva.

S celovitim naborom zavarovalno-finančnih produktov Generali skrbi za varnost posameznikov, družin in njihovega premoženja. Pri razvoju sledi svoji strategiji in jo prilagaja svetovnim trendom, pri čemer si prizadeva in spodbuja trajnostni razvoj. Kontinuiramo meri in izboljšuje svoje poslovne procese za zagotavljanje zadovoljstva strank. Tradicionalno osebno svetovanje uspešno dopolnjuje z digitalnim pristopom in tako ohranja “večkanalno” izkušnjo.

V času epidemije novega korona virusa je zavarovalnica še več pozornosti posvetila varnosti zavarovancev. Dodatno je razvila zdravstvena zavarovanja in jim ponudila kritje v primeru obolelosti s covid-19, ki ga je junija 2021 dodala še k vsem turističnim zavarovanjem.

Zavarovalnica vsak dan udejanja svoje vrednote: pri svojem delu se drži dogovorov, spoštuje sodelavce, podpira širšo skupnost, odprta je za drugačne poglede in nove rešitve.

Bravo Generali za kraljevanje v navadah slovenskih potrošnikov, vse dobro še naprej.

generali

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja