Kako 3-zvezdnični hotel s kreativo bije bitko proti Four Seasons koncernu

Aktualno, Prispevki

Jaka Kladnik, Switch to Eleven d.o.o.
📅 08.03.2022

Ko pomislim na svoje najljubše blagovne znamke, ne morem mimo zanimanja, kdo so ljudje, ki jo dnevno ustvarjajo. Kdo je ta izjemna ekipa avtonomnih posameznikov, ki brez zadržkov vlaga energijo v svojo zgodbo, ki gre onkraj produkta v reševanje problema za stranko, nekateri pa gredo celo dlje. Za svoje stranke ustvarjajo spomine!

V zadnjih letih želim vedno bolj globoko pogledati pod ustroj blagovne znamke in razumeti, kaj se skriva za logotipom in kdo so ljudje, ki jo ustvarjajo ter v kakšnem okolju je nastal izdelek, ki ga uporabljam.

Zaprite oči in si zamislite Magic Castle hotel.

Kakšno podobo vam prikličeta besedi Magic Castle?

No, ob pogledu na Magic Castle Hotel, ki vam ga želim predstaviti, bi vam “zastal dih”. Gre namreč za objekt, ki je nastal iz apartmajskega kompleksa v Los Angelesu. Kompleks je brez restavracije, dvigala in še marsičesa; prav tako nima pogleda na morje ali kakšne druge logistične prednosti.

Magic Castle hotel, Vir slike: tripadvisor.com

Hotel, zgrajen v 50. letih prejšnjega stoletja, brez ključnih prednosti, ki bi jih za hotel sploh pričakovali že vrsto let zapored po izboru obiskovalcev gostuje na samem vrhu top 10 hotelov v LA. Če filtriramo družinske nastanitve, se hotel znajde na zavidljivem tretjem mestu, kjer prvi dve mesti zasedeta petzvezdnična Four Seasons in Hotel Bel-Air, katerih ponudba je 5 do 10-krat višja.

Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com
Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com

Kako je mogoče, da hotel brez restavracije, dvigala, pogleda na morje z vsega tremi zvezdicami v konkurenčnem LA-ju dosega take rezultate? …

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja