Kako 3-zvezdnični hotel s kreativo bije bitko proti Four Seasons koncernu

Aktualno, Prispevki

Jaka Kladnik, Switch to Eleven d.o.o.
📅 08.03.2022

Ko pomislim na svoje najljubše blagovne znamke, ne morem mimo zanimanja, kdo so ljudje, ki jo dnevno ustvarjajo. Kdo je ta izjemna ekipa avtonomnih posameznikov, ki brez zadržkov vlaga energijo v svojo zgodbo, ki gre onkraj produkta v reševanje problema za stranko, nekateri pa gredo celo dlje. Za svoje stranke ustvarjajo spomine!

V zadnjih letih želim vedno bolj globoko pogledati pod ustroj blagovne znamke in razumeti, kaj se skriva za logotipom in kdo so ljudje, ki jo ustvarjajo ter v kakšnem okolju je nastal izdelek, ki ga uporabljam.

Zaprite oči in si zamislite Magic Castle hotel.

Kakšno podobo vam prikličeta besedi Magic Castle?

No, ob pogledu na Magic Castle Hotel, ki vam ga želim predstaviti, bi vam “zastal dih”. Gre namreč za objekt, ki je nastal iz apartmajskega kompleksa v Los Angelesu. Kompleks je brez restavracije, dvigala in še marsičesa; prav tako nima pogleda na morje ali kakšne druge logistične prednosti.

Magic Castle hotel, Vir slike: tripadvisor.com

Hotel, zgrajen v 50. letih prejšnjega stoletja, brez ključnih prednosti, ki bi jih za hotel sploh pričakovali že vrsto let zapored po izboru obiskovalcev gostuje na samem vrhu top 10 hotelov v LA. Če filtriramo družinske nastanitve, se hotel znajde na zavidljivem tretjem mestu, kjer prvi dve mesti zasedeta petzvezdnična Four Seasons in Hotel Bel-Air, katerih ponudba je 5 do 10-krat višja.

Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com
Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com

Kako je mogoče, da hotel brez restavracije, dvigala, pogleda na morje z vsega tremi zvezdicami v konkurenčnem LA-ju dosega take rezultate? …

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja