PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Izšel slovenski prevod knjige »Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje«

Komunikacijska_odlicnost

Odnosi z javnostmi, ki se ukvarjajo s strateškim komuniciranjem organizacij, v svetu in pri nas v zadnjih dvajsetih letih doživljajo skokovit razvoj. Zato je vsaka nova knjiga o tem v slovenskem jeziku dobrodošla, še posebej, ker prispeva k razvoju strokovnega izrazja v slovenskem jeziku. V teh dneh je izšel slovenski prevod knjige »Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje«.

Knjigo so napisali prof. dr. Ralph Tench, prof. dr. Dejan Verčič, prof. dr. Ansgar Zerfass, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven. V njej so profesorji z univerz v Leedsu, Ljubljani, Leipzigu, Madridu in Amsterdamu povzeli izsledke svojega desetletnega sodelovanja pri raziskovanju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja v Evropi. Knjiga je v originalu izšla v angleškem jeziku in kmalu doživela kitajsko priredbo. V začetku letošnjega leta je izšla v hrvaščini, po slovenščini pa bo junija izšla še v španščini.

Soavtor knjige, dr. Dejan Verčič, profesor na Fakulteti za družbene vede (FDV) in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi, ter partner in direktor za znanje v družbi Herman & partnerji, je ob izdaji knjige povedal: »Iskreno sem vesel, da smo knjigo uspeli prevesti in izdati tudi v slovenščini. To je pomembno za razvoj stroke in za razvoj našega maternega jezika.«

»Avtorji v knjigi razvijajo koncept strateškega komuniciranja organizacij, ki je relativno nov, uveljavljati se je začel po letu 2000. S tem pomembno presegajo, povezujejo in nadgrajujejo disciplinarna področja, od katerih je najbližje disciplina odnosov z javnostmi, pa tudi marketing in marketinško oz. integrirano marketinško komuniciranje ter sorodna področja, kot so korporativno komuniciranje, upravljanje komunikacij, upravljanje slovesa itd. Kot pravijo, se za temi imeni skrivajo bolj ali manj enake profesionalne dejavnosti strateškega komuniciranja, ki v različnih disciplinarnih kontekstih večkrat dobijo različna imena, to pa nemalokrat povzroči zmedo tako v stroki kot tudi v javnosti. Avtorji zaobidejo tovrstno ‘terminološko fleksibilnost’ in prispevajo k pomembni pojasnitvi temeljnih načel odličnega komuniciranja v različnih kontekstih,« je v svoji recenziji zapisala dr. Alenka Jelen, izredna profesorica na Univerzi v Stirlingu in Univerzi v Ljubljani.

Z jasnimi napotki o razlikah med običajnimi in odličnimi komunikacijskimi oddelki, knjiga bralcem pokaže, kako lahko komunikacija učinkovito vpliva na organizacijo in jo podpira ter se pozitivno prilega poslovni strategiji današnjih globalnih in spreminjajočih se trgov.

»Pričujoče delo izpostavlja tudi lasten model odličnosti za komunikacijsko prakso, ki temelji na raziskavi in samoocenjevanju z namenom identifikacije izjemnih oddelkov komuniciranja. Izvirni model tudi narekuje devet zapovedi odlične komunikacijske prakse in prinaša pomemben prispevek k razumevanju in ocenjevanju komunikacijskih procesov znotraj organizacij. Tako ob empiričnem preučevanju in ustreznih teoretskih podlagah v monografiji delo ponuja lasten model komunikacijske odličnosti, ki prispeva k področju komunikološke znanosti,« v recenziji zapiše izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za Medijske komunikacije, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru. 

Knjigo je v slovenščino prevedla Pika Kofol, izšla pa je v sozaložništvu Založbe FDV in Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS). Naročiti jo je mogoče preko spletne strani: https://knjigarna.uni-lj.si/sl-SI/product/komunikacijska-odli%C4%8Dnost.-kako-razvijati,-upravljati-in-voditi-izjemno/1005936. V okviru Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki bo potekala 11. in 12. maja, je knjiga s kodo PRSS23 na voljo z 20 % popustom. Znižana cena velja od 10. maja do 1. julija.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.