Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati fastfoodovsko: kako se s svojo ponudbo prilagoditi hitro in učinkovito. Če smo še nedavno na marketinških dogodkih na polno problematizirali segment mlajših, pretežno tik tok potrošnikov, ki želijo opravljeno storitev ali dostavljeni izdelek ali posredovano informacijo takoj zdaj, kar pomeni včeraj, je tako utemeljena filozofija postala zapoved za praktično vse. Eno so branže, ki so bile v svojih portfeljih primorane nekatere procese, ki so si jih že zastavili, pohitriti (spletne trgovine), drugo pa so branže, pri katerih dejansko ni rešitev digitalizacija nečesa, saj je njihova storitev v celoti odvisna od živega stika s potrošnikom. Če se osredotočimo samo na restavracije in gostinske ponudnike, pri nas je zaživel Wolt, in mnogi ljudje v urbanih središčih so se odločali za naročanje gostinske ponudbe preko te aplikacije, ki je postajala zmagovalna pridobitev za vse. Zadovoljni potrošniki pa so največkrat dodali, da poleg vseh prednosti na koncu radi podpirajo obstoj slovenskih gostincev, ki se trudijo.
LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.
Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.
0 komentarjev