📅 08.03.2021

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati fastfoodovsko: kako se s svojo ponudbo prilagoditi hitro in učinkovito. Če smo še nedavno na marketinških dogodkih na polno problematizirali segment mlajših, pretežno tik tok potrošnikov, ki želijo opravljeno storitev ali dostavljeni izdelek ali posredovano informacijo takoj zdaj, kar pomeni včeraj, je tako utemeljena filozofija postala zapoved za praktično vse. Eno so branže, ki so bile v svojih portfeljih primorane nekatere procese, ki so si jih že zastavili, pohitriti (spletne trgovine), drugo pa so branže, pri katerih dejansko ni rešitev digitalizacija nečesa, saj je njihova storitev v celoti odvisna od živega stika s potrošnikom. Če se osredotočimo samo na restavracije in gostinske ponudnike, pri nas je zaživel Wolt, in mnogi ljudje v urbanih središčih so se odločali za naročanje gostinske ponudbe preko te aplikacije, ki je postajala zmagovalna pridobitev za vse. Zadovoljni potrošniki pa so največkrat dodali, da poleg vseh prednosti na koncu radi podpirajo obstoj slovenskih gostincev, ki se trudijo.

Foto: wolt.com

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja