📅 08.03.2021

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati fastfoodovsko: kako se s svojo ponudbo prilagoditi hitro in učinkovito. Če smo še nedavno na marketinških dogodkih na polno problematizirali segment mlajših, pretežno tik tok potrošnikov, ki želijo opravljeno storitev ali dostavljeni izdelek ali posredovano informacijo takoj zdaj, kar pomeni včeraj, je tako utemeljena filozofija postala zapoved za praktično vse. Eno so branže, ki so bile v svojih portfeljih primorane nekatere procese, ki so si jih že zastavili, pohitriti (spletne trgovine), drugo pa so branže, pri katerih dejansko ni rešitev digitalizacija nečesa, saj je njihova storitev v celoti odvisna od živega stika s potrošnikom. Če se osredotočimo samo na restavracije in gostinske ponudnike, pri nas je zaživel Wolt, in mnogi ljudje v urbanih središčih so se odločali za naročanje gostinske ponudbe preko te aplikacije, ki je postajala zmagovalna pridobitev za vse. Zadovoljni potrošniki pa so največkrat dodali, da poleg vseh prednosti na koncu radi podpirajo obstoj slovenskih gostincev, ki se trudijo.

Foto: wolt.com

Ostali prispevki

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja