GLOBALNI NAVDIH: Converse

Aktualno, Prispevki

Kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama.
📅 29.08.2021

Legendarna znamka obutve Converse diha samo še z misijo: (so)ustvarjati kulturo in družbo. Snovanje klasičnih promocijskih in oglaševalskih kampanj ji toliko (več) ne pride v poštev.

Kako v kreativnih in oglaševalskih industrijah razmišljati o nadgradnjah takšnih praks kot inovativnih marketinških strategijah, ki spontano generirajo odlične tržne rezultate v najbolj klasičnem pomenu besede? To je lahko vedno bolj ključno vprašanje, ki naj si jih znamke zastavljajo pri ustvarjanju in reprezentacijah dobrih zgodb.

Splošna ideja ni nova, saj so (po)znani primeri uspešnih znamk, ko so iz mladinske kulture rekrutirale ali črpale ideje o pomembnosti njihovega obstoja in delovanja ter poskusih izdelave lastnega sporočila (znamke). Stollak tu priznava, da kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama. Znamka pa lahko pomaga ustvarjalcem oblikovati to kulturo. Converse si je tako zadal domačo nalogo, s ciljem mešanja uveljavljenih imen iz različnih branž (zlasti iz kreativne industrije) z mladimi talenti, ki šele iščejo poti in načine za svoj prodor na sceno. Želi ustoličiti način, kako iz pasivnega opazovalca kulture postati njen ključni sokreator. Converse je v teh razmišljanjih v zadnjem letu dni pustil impresiven pečat v dveh ključnih projektih. …

“Tudi politiki in političarke niso nujno več obuti v klasične poslovne čevlje ali salonarje, temveč pogumno in drzno v svojih javnih nastopih stopajo naprej v supergah.”

VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA…

https://superznamka.si/naroci-se/

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

V hitro spreminjajočem se svetu, kjer informacijska tehnologija nenehno preoblikuje način(e), kako delujemo, je postala umetna inteligenca ključni igralec tudi na področju odnosov z javnostmi. Osebno mnenje? Zame je nesporno, da AI prinaša številne koristi tudi naši panogi. Dokaz? Bom podala primer…

LEGENDA: SELLOTAPE.

LEGENDA: SELLOTAPE.

Pot znamke Sellotape je pot kontinuiranega razvoja izdelkov in komunikacije s strankami, tako s stalnimi kot z (nenehno) novimi. Zadovoljne stranke so ključ vsakega nadaljnjega uspeha znamke, ki je že v prejšnjem stoletju ugotovila, da so potrošniki vse bolj obveščeni, izobraženi, posledično tudi bolj skeptični do trditev o izdelkih, ki niso podprte z dejansko uporabno vrednostjo in, da bodo na današnjem, konkurenčnem, trgu vedno izbrali tisto, kar ocenijo kot boljšo ponudbo.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja